Weet je wat ik overigens nog steeds niet durf te doen als ik alleen thuis ben bij Tygo... Mijn haar fohnen en stofzuigen...ben als de dood dat ik hem niet hoor!
klopt, nu heb je er ook meer tijd voor, teminste heb ik wel.. kijk het forum even na wanneer heb je gepost dat je tygo een flesje ging geven? als je twijfeld kan je altijd wachten tot ie wakker word? en als ie dan huilt dan geven, en als ie minder drinkt, dan heeft ie vast net nog gehad. en dan drinkt ie later wel weer meer
Fred wilde een dagje weg met ons 3en, maar nee dat kon niet want de planken moesten nog schoon en de onderkant van de gootsteen! Vreselijk, hij moest me meesleuren!
maar je fohnt toch geen uren je haar? en stofzuigen toch ook niet? ik hoor novalie hier in huis wel door de stofzuiger heen.. maar anders? dan kan ze max tien min liggen te huilen, maar vaak wissel ik van stopcontact dus hoor ik haar wel. kan je met je fohn ook doen, gewoon zo nu en dan even uitzetten ondertussen
Ik denk rond 10 uur want ik zat nog naar de klok te kijken toen ie in slaap viel... Het valt me nl. op dat hij het de afgelopen dagen niet red om langer dan 1 uur wakker te blijven na een fles... Dus hij zal zo wel komen...ik hoop dat ie ff een uurtje doortrekt want dan komen we vanavond beter uit (voor zijn laatste fles)
hihi.. heb jij het (hoe heeete het ook al weer) overloop putje was de conclusie geloof ik.. nou jah dat gat boven de gootsteen, ook gedaan?
óf ging je met van die enge roze handschoenen aan de deur uit? Al krijsend zie het al helemaal voor me we gaan NU wat leuks doen ! jaaa maaar.. mn KEUKEN is nog niet klaaaar
Nou als ik mijn kroeshaar wil fohnen en daarna nog ff met de style tang de puntjes op de i zet ben ik bijelkaar wel 1,5 uur bezig! en dat is geen grap, mijn badkamer staat dan helemaal blauw van de rook hihihihi. Hugh neemt het stofzuigen op zich en ik ga elke dag (muv vandaag ) met de bezem door het huis..
fohnen doe ik nooit, maar bij de stofzuiger wel, werkt nog beter dan direstraits mee zingen (ja ik zing erg slecht)
oke, dat is wel lang ja.. maar jah dan neem je om de 15 min even pauze zit je haar voor plat, en achter in de krul
Je kan er niet jong genoeg mee beginnen! Tygo mag ook helpen hoor al is het spelender wijs maar dat het niet zo'n luie vlerk als zijn vader wordt!
jor mocht niet helpen.. want die deed het niet goed genoeg die mocht vooral op de bank zitten, met de beentjes overelkaar en vooral GEEN rommel maken, en helemaaal geen vlekken.. arm kind nou helpt ie trouwens wel weer gewoon mee, afstoffen afdrogen, zuigen. enz enz
zn favoriet is ramen wassen.. maar van mij mag ie het schuurraam doen, anders worden de andere ramen weer nat