als ie maar de helft van jou nesteldrang heeft gekregen, dan zou ik me geen zorgen maken als ik jou was
nee.. dat mag wel, want met kletsen maak je niks vies als ie zat te knippen zat ik onder de tafel de stukjes op te vangen (bij wijze van spreken)
Hugh heeft af en toe van die momenten... Hij heeft paar weken geleden de "trapkast" in de woonkamer opgeruimd zodat we de wandelwagen erin konden zetten (heel netjes gedaan zondermeer) en hij heeft de onderkastjes van de wandvitrinekast opgeruimd (maar waar ie alles gelaten heeft geen idee hihi). Laatst zei Hugh nog (en dat meende hij echt serieus) dat ik te geëmancipeerd was (ik liep dus te klagen dat ie zo weinig aan het huishouden deed). Toen heb ik hem ff haarfijn uitgelegd dat ik opgevoed ben door mijn vader, welke dus alleenstaande vader was en ook het hele huishouden op zich nam. Dus dat is mijn referentiekader en vind (sowieso) dus dat mannen wel degelijk hun steentje mogen bijdragen en dat ik Tygo dat ook zeker bij ga brengen ! Dusssssssssssssssssssss hihihihi Nou toen stond Hugh ff met een mond vol tanden
silla, als je straks een keer een kast opentrekt kom je dr vast achter waar alles gebelven is ik vind ook dat mannen best wat kunnen doen hoor! zooo 2007 dat alleen vrouwen het huishouden doen.. byron helpt ook wel mee, maar zoizo zn eigen kleren in de was doen enzo. vind ik meer dan logisch
Nou dat moeten we toch redden vandaag... Ik mis mijn buddy vandaag! ! Ik heb haar al een sms gestuurd maarre no reactioni
Ik heb Marcus op zijn buik te slapen gelegd maar ik ben als de dood dat ie stikt.... Voel me er helemaal niet happy onder maar hij slaapt wel beter zo... Hoe vaak zal ik kijken?
telepatisch ofzo? ik zat net te denken, goh ml heeft die eigenlijk ook dr keuken gedaan? waar is ze eigenlijk? en patricia heb ik ook al een tijdje niet gehoord? hmm.. misschien even een rust dagje? ze ging (ml) de dokter bellen toch? dus misschien dat ze daar heen is? ze komt vast wel weer terug
Hugh komt uit een nest waar tot zijn 20ste zijn kamer nog werd opgeruimd door MAMA! ! Tevens doet zijn vader alleen de afwas... Dusss die heeft dat nooit mee gekregen. Ik weet nog dat ik ging samenwonen. We woonden op een etage boven de Fysio praktijk van zijn vader en zijn broer woonde daar ook. Nou ik moest dus helemaal een schoonmaak rooster gaan maken want beide heren konden er geen fluit van. En ze vonden het zo vreemd dat ze zo vaak last hadden van voetschimmel Ik had nog nooit van mijn leven voetschimmel gehad en ik kreeg het ook. Toen ik vroeg wanneer ze voor het laatst de badkamer hadden schoon gemaakt stonden er 2 paar ogen mij APPELIG aan te kijken! (Ze woonden er dus al 1,5 jaar voordat ik kwam dus reken maar uit)!
Hahaha nou dan heb je zeker gelijk hihi! Fred is ook opgevoed door zijn vader, een alleenstaande werkende huisvader... Dus hij heeft het goed meegekregen! Ik daarintegen ben opgevoed door mijn ouders, 2 mensen die het geweldig vonden dat ik zo goed was in fietsen en daar alles voor over hadden en mij dus volledig ontzagen in het huishouden! Ik heb dus echt van Fred geleerd hoe ik het huishouden moest doen Ben er dus op gebrand dat mijn kinderen altijd een steentje bij zullen dragen en ik ze als moeder alles zal leren wat ze moeten leren!
Idd tis ook stil rondom Patries, zou ze al voor de second opinion zijn gegaan? Enne daarom maak ik me een beetje zorgen om ML... Ik ben zo benieuwd hoe het gegaan is... Volgende week hebben ML en ik een "date" hihihi gaan we elkaar voor het eerst LIVE ontmoeten...kep er zin an!
Byron komt ook wel uit een gezin waar mama nog druk moederd.. spannend silla! een live date.. weet je al wat je aantrekt? en herkennen jullie elkaar aan de roos in het knoops gat? bah voetschimmel.. ranzig stel dus samen.
Als het niet goed voelt, moet je het niet doen! Ik ben begonnen met op de buik in de box (dus in mijn omgeving). Joost slaapt nu 3 nachten op zijn buik maar ik weet wel zeker dat hij zijn hoofd kan draaien en optillen, daar heb ik mij eerst van verzekerd!
Ramoontje, als nog gefeliciteerd.. Leuke dag gehad? Silla, heel goed idee.. Zo'n chill-dag heb ik ook wel nodig.. Ga ik maar even voor morgen inlassen denk ik.. Ingrid, succes met je sollicitatie... Kwebbels, een leuke banner.. Wie had die ook alweer gemaakt? (ramoontje? ?) mooi gedaan...Crea.. MvP, wat een gezeur zeg.. Instanties.. Bah.. Hopelijk wordt het snel opgelost.. Liesje, ik heb echt bewondering voor jou.. Mikayla heeft het nu twee dagen, maar ik zou er niet aan moeten denken dat ze dit al weken zou hebben... Ik zou stapelgek worden... Anno niem, je houd de humor er goed in... Heb ik wel even nodig nu... En muziek heb ik ook altijd aan staan en normaal vind ze het helemaal geweldig om met mama door de kamer te dansen, maar dat vind ze de laatste twee dagen ook niet leuk... Het lijkt net alsof ze mij om het moment niet leuk vind , maar misschien komt dat inderdaad wel door de spanning... Meiden, bedankt voor de lieve reactie en wat prettig dan een aantal het ook herkennen. Wat zou ik moeten zonder dit forum... Ik heb geen idee.. Doet me erg goed dat er dingen herkend worden en dat ik echt niet de enige ben... Christiea, wat vervelend meis van je oma.. heel veel sterkte..
Knap, ze slaapt op haar rug, maar bij elk "ugh" je, kik je snuifje sta ik naast haar.. in de box ligt ze wel even op haar buik, ze kan dr hoofd ook wel optillen en draaien.. maar dan zit ik dr naast.