Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo vind het VRESELIJK op zijn buik in de box of waar dan ook...
    Al is ie wel sterk in zijn nek...

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Net heeft Marcus ook zijn hoofd opgetilt en gedraaid en zijn neusje ligt vrij... En ik woon gelijkvloers dus ik loop elke paar minuten ff heen om te kijken! Maar hij word steeds na 1 uur wakker en nu slaapt hij al een poos op zijn buik dus hij vind het wel echt lekker!

Ik vind het best gek trouwens want met Lisette was ik relaxeeeeeed maakte me nergens druk om, net of ik alles al zoveel eerder had meegemaakt! Maar nu ben ik zo snel panisch terwijl het me 2e is! Ik vind het echt raar!

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    haha, jaa het kan snel gaan ;)

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ik ben nu ook veel gespannender.. of gespannen, panischer zoals jij het noemt, maar dat komt door het verleden.

kwa onzeker zijn ben ik een stuk zekerder.. dat dan weer wel.

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    dan heb je het op de buikslaap probleem ook niet ;)

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bij Lisette ging ik expres stofzuigen als ze lag te slapen, raakte ze eraan gewend! En ik moet zeggen ik kan nu gewoon een vet feest geven hier zonder dat ze wakker word ervan, hihi! Ik zeg altijd NOOIT op je tenen lopen anders blijf je het je hele leven doen!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou bij mij juist andersom, zo zeker als ik was bij Lisette zo onzeker ben ik nu!

Maar hoezo door het verleden, of ga ik nu te persoonlijk worden?

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    moet eigenlijk de ramen boven nog wassen, die zijn ontzettend smerig, maar heb er de puf niet voor. weet nu al wat mijn mannetje gaat zeggen als ie thuis komt en de ramen zijn niet gedaan :S.
    alleen daarvoor al wil ik ze doen, heb geen zin in gezeur. en moet ook nog zorgen dat er eten op tafel komt (hebben bijna niets in huis en kan niet boodschappen doen).
    hij zou gisteravond de laatste voeding op zich nemen maar mika kwam pas om half 2, vanaf acht uur af! wel lekker dat ie doorslaapt maar heb liever dat ie dat snachts doet ipv savonds. dus toen heb ik snacht maar gevoed, gelukkig moest mijn mannetje er om kwart over 5 weer eruit, en mika kwam om 5 uur, dus heeft hij mika gevoed en verschoont en kon ik het weer om half 9 doen. eind goed al goed zeggen we dan ;)

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) jor slaapt ook overal door heen, ook van kleins af aan aangewent ;)

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Agossie!

Check net de Hyves van mijn schoonzusje (18)
    Zie ik een krabbel van mijn broertje (19)...

Ik mis je liefje!

Zooooooooooooooooo cute hihhii

(sorry voor onzin bericht)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    i know. als ie slaapt kun je een bom langs hem afschieten wordt ie nog niet wakker, maar evengoed de gedachten dat ie wakker kan worden.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    vraagje...mag ik door de fv van Rihanna Nutriton doen bij de laatste voedind zodat ze beter doorslaapt of is ze hier nog te jong voor?

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik wil het liever niet op het forum plaatsen (ivm onzekerheid van anderen).

maar jah ik kan ook een kopje maken dat ze het niet lezen, maar als er staat niet lezen, lees je het juist..

Voor onzekeren, niet lezen.
    t komt er op neer dat mn nichtje van 5,5 mnd gestikt is in haar bedje. het was stom ongeluk, ze is boven in haar ladykantje gekomen, op haar buik terecht gekomen, moest overgeven en is daarin gestikt..

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bleeeh die kerel van mij kon ook wel eens zeuren als ik iets niet gedaan had, nou dat heb ik goed de kop ingedrukt! Denken dat zij het maar zwaar hebben met 9 uur werken op een dag, nou wij (werkende) mama's/huisvrouwen hebben het 10x zwaarder! Wij werken ook 8 uur, verzorgen onze kids, koken en brengen ze 9 van de 10x ook 's avonds naar bed! NIET ZEUREN!

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    tss ken je de regels niet? ALTIJD zinnige berichten plaatsen!

Onzin word gestrafd met een ban!

schattig!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb ik ook last van hoor :oops:

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wat erg!

Ik was daar niet onzeker over maar ben nu wel huiverig...
    Tygo lag nl. eergister ook inene op de helf van zijn ledikantje...was ook op een 1 of andere manier omhoog gekomen...

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) was hier gister nog aan de orde! hij zij, jah ik heb vandaag gewerkt, en ik dus ook al, nee ik niet joh.. ik slaap alleen maar overdag..

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeeetje zeg wat heftig! Kan me voorstellen dat je dan nu panischer bent! Ik word ook panisch door dit soort verhalen, ik ben nu al elke minuut aan het kijken, ga nu maar elke 30 seconde!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wij werken 8 uur...nou wat dacht je van 24 uur (nu we allemaal nog verlof hebben) straks hebben we een duo baan!

Deel Deze Pagina