Nee, maar moet er wel bijzeggen sinds ik ook Sab Simplex gebruik slaapt ie ook door, dus ik denk dat het bij mij een combi is.
even heel ego maar dit (zie het gequote) is dus niet gebeurd. de enige die lief en rustig is is sam. morris ligt al een uur te krijsen en heeft nog geen uur geslapen hij ligt dus alweer in bed totdat hij klaar is met krijsen. maud daarentegen loopt steeds naar hem toe en doet de hele tijd precies het tegenovergestelde van wat ik zeg. zit er ff helemaal door. gatver. op dit moment zou ik het liefst hard gillend wegrennen. nog ruim 3 uur dan is papa ook weer thuis, kan niet wachen
Liesje, kan je niet helpen helaas, is het soort van Johannesbroodpitmeel? Leuke kleertjes MissPiggle, en waar zit die winkel en hoe heet ie?
LK, balen dat de dag niet zo lekker verloopt! Digiknuf! Moesje dat is een spulletje tegen krampjes...
jammer! sterkte met ze.. een filmpje? is dat geen idee? koekjes bakken? (ze gewoon aanelkaar tapen, en dan behang er overheen trekken?)
ik ga even bezig! even wat met jor doen, en novalie knijpen misschien tot vanavond! en anders tot forums! groetjes
ja van boosheid (van hem uit) gaat ie dan maar alles zelf doen. en dan wordt ik weer boos omdat hij dat weer gaat doen en bla bla. dus ga nu maar zorgen dat het hier onder een beetje ogenlijk erbij ligt, en dan kijk ik wel of ik boven even snel met een lap over de ramen ga, in de hoop dat mika blijft slapen.
My god ik weet wat je bedoeld, en ik heb 1 dwars kind af en toe! Meid ik heb respect voor je hoor met 3 kinderen! Blijf rustig, blijven je kids het ook dat is mijn tip! En een knuffel voor jou!
he meid, weet hoe je je voelt, mijn oma had ook alzheimer (ze is in 2006 overleden) in een gesloten afdeling van tehuis... op het eind wist ze niet meer wie ik was (ze dacht racekar, in plaats van renske, kan ik nu wel om lachen trouwens) en dat is erg moeilijk, zeker als ze altijd erg actiefis geweest... veel sterkte ermee meis en dikke knuffel
als ik eerlijk ben heb ik niet zoveel vertrouwen meer in het CB aangezien zij ons vorige week zeiden het is 'gewoon' een huilbaby, red je er maar mee voor de komende 3 maand
Oh god ja idd... Maarre anders een de infolijn van Nutrilon...daar zitten ook lactatiedeskundige ohhhhhhhhhh Volgens mij zit er hier op het forum ook 1...met je ff in de index kijken!
nou probleempje, hij is ook dj en zondag is hij dus zelf de hele dag weg en zaterdag ook de halve middag en hele avond tot in de nacht :x . en zegt ie van ja ik werk en ik moet draaien en alles, ja hallo dat draaien doe je jezelf aan en je weet dat je nu een kleine hebt, maar dat is tot dove mans oren gericht