Ik gebruik zins een paar dagen cinababy en nu krijst ze het hele huis bij elkaar :x , maar dat zal vast niks met cinababy te maken hebben.. Misschien zit ze nog wel in haar sprongetje of zo... Morgen weer een dag... Maar waar ik heen wou... hihi... Mikayla heeft nu vaak een fles rond een uurtje of 20 u en dan wordt ze dus ook niet meer wakker.. Laatst hebben we haar ook laten slapen, maar toen kwam ze om 0.30 uur en daarna wel weer gewoon na 3 uurtjes Dus ze kan al wel een beetje doorslapen, maar heeft nog niet de goede tijden, moet ik haar toch maar even influisteren
Thanks... Nou, hier ook een mannetje die er wat van kan... Van de week kwam Mikayla dus nog een keer voor een fles om 0.30 uur.. Dus mama het bed uit voor de fles, zegt Chris, de volgende dag , die fles had ik ook wel kunnen geven, want ik lag net in bed Had dat dan gedaan, lolbroek... Niet zo slim trouwens dat hij dat de volgende dag verteld, want ik dacht dat hij sliep goudeerlijk mijn ventje Maar vrijdag hebben we hier in de buurt een piratenfeest en van mannetje mag ik daar heen gaan, dus dat is dan wel weer lief
Ik ben in Epe geweest (Gelderland) en de winkel heet HIER shop.. Kijk maar even op de volgende sité: www.hiermode.nl Kun je meteen kijken of er een filiaal bij jou in de buurt zit.. Ze hadden erg leuke dingen...
ik heb ook een tijd nutriton gebruikt, en het kan geen kwaad hoor. Het enige nadeel is dat als je het bij elke voeding gebruikt, de poep erg hard wordt ( bij yannick tenminste) en daardoor kunnen ze weer last krijgen van darmkrampjes en daarom ben ik ermee gestiopt. Ik zou als ik jou was alleen 2 schepjes in de laatste avondfles doen, kan echt geen kwaad.
ja zo gaat dat hier ook, kruip ik goed en wel weer in bed na het voeden en verschonen zegt ie doodleuk van, moet ie weer gevoed worden, ik zo van nee heb ik net gedaan, zegt hij weer van ja dat had ik ook kunnen doen hoor .
Dat kan ik me heel goed voorstellen meid.. Ik zat er vandaag al doorheen en ik heb maar één kleine meid.. Jij hebt er drie! ! Als papa straks thuis is, mooi even tijd voor jezelf pakken hoor.. Dikke digi knuf voor jou....
Ze hebben ook leuke kleding voor jongens.. Althans, dat vond ik.. Dit is de sité www.hiermode.nl Kun je kijken of er ook een filiaal bij jou in de buurt is..
Ze is nog maar een maandje op deze wereld, sommige kindjes hebben gewoon wat meer behoefte aan lichamelijk contact. Dus ik vind het geen verwennen. Maar er moeten natuurlijk wel grenzen zijn. Ik leg Roan weg en vaak gaat hij dan huilen. Dan neem ik voor mij zelf een tijd in mijn hoofd bijv 5 of 10 minuten en dan mag ik hem van mijzelf niet eerder pakken. De ene keer valt hij dan in slaap, de andere keer moet ikhem na die tijd toch nog even troosten en dan leg ik hem na 10 min. weer weg.
het zouden 4 dingen kunnen zijn; regeldagen (nl ook rond de wk) sprongetje kan al beginnen of je hebt een late sprong hoe jij in je vel zit en tot slot een combi van dit alles hoop voor je dat het snel een beetje op de rit komt en met je broertje weer beter gaat
De juli mama's in strijd tegen de kilo's! Week 35 Daantje85 Begin gewicht: 100 kg Weegt nu: 87 kg Streefgewicht: 70 kg Aantal weken bezig: 5 weken Totaal afgevallen kg: 13 kg KnuffelKonijn Begin gewicht: 73 kg Weegt nu: 73 kg Streefgewicht: 65 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - Niesje1980 Begin gewicht: 71,3 kg Weegt nu: 71,3 kg Streefgewicht: 62 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - Sassa25 Begin gewicht: 93 kg Weegt nu: 93 kg Streefgewicht: 70 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - ninaVI Begin gewicht: 81 kg Weegt nu: 81 kg Streefgewicht: 65 - 68 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - Rensie Begin gewicht: 103 kg Weegt nu: 93 kg Streefgewicht: 75 kg Aantal weken bezig: 4 weken Totaal afgevallen: 10 kg Ik wil elke vrijdag de lijst aanpassen, willen jullie elke donderdag jullie gewicht doorgeven? Beloningslijst: Aangezien bij de ene mama het streefgewicht dichter ligt bij hun gewicht nu is het niet eerlijk om te zeggen wie het eerst haar streefgewicht gehaald heeft krijgt een beloning, maar misschien kunnen we onszelf een beloning geven als we bv 5 kilo van ons gewicht hebben om zo de motivatie hoog te houden? Dus wat is jou beloning wanneer? Wil je mee doen met het afvalclubje stuur dan een pb'tje met je gegevens naar Sassa25
thx en niet alleen de laarzen zijn tof, maar ook de prijsjes van de winteropruiming zijn interessant voor mensen met een maatje meer!
ik zet Périne ook op de trap maar met een kookwekker in de buurt ,maar niet bereikbaar op 2 minuten. Ze moet blijven zitten tot t piepje gaat. Als het piepje gaat komt ze dan heel voorzichtig vragen mama mag ik draf?