jurre spam!! pfoeh wat ben ik moe! [/url][/img] liefs rensie ps had dit weekend hele gave foto's gemaakt, maar kan ze nu niet vinden op pc
Zo, was ik ook weer ff.. Vanmiddag naar een andere auto gekeken, maar dat werd hem niet helaas.. Hij was helemaal beschadigd en dat stond niet op de advertentie.. grrr... Vanmiddag eerst ff naar de verloskundige in het ziekenhuis geweest. Kreeg daar dus de vraag hoe ik mijn bevalling vond, nou ik heb gezegd dat het me zwaar is gevallen omdat ik 5 kwartier heb lopen persen. Deze vlos was er niet bijgeweest en die keek in de papieren en zei ook dat dit veel te lang is geweest. Van haar MOET ik morgen mijn HB laten controleren, want ik was veel te wit en had rode kringen onder mn ogen. Het kon zijn dat het helemaal niet met het HB te maken had maar dat het iets anders is... Pfff... (einde ego).. Sorry Ramoontje, maar mijn mannetje kwam er net mee dat hij wel een banner voor me wou maken. Dus bij deze, ik heb een nieuwe banner... Liefs Wendie
Hey ladies Wat hebben jullie veel pagina's volgeschreven zeg heb nog niks bijgelezen . Gisteren of eergisteren heb ik een klacht naar zwitsal gestuurd, ik heb nog nooit een klacht verstuurd volgens mij, maar ik irriteerde me mateloos aan een paar verpakkingen billendoekjes. Deze zaten namelijk zo aan elkaar dat je ze niet 1 voor 1 kon pakken want dan trok je de hele reeks eruit. Dus ben je billetjes aan het schoonmaken moet je ook nog met 2 handen een doekje pakken plus die krengen zijn duur zat . Heb dit dus ook aan zwitsal gemaild, en wat krijg ik voor een reactie? Of ik de verpakking op wil sturen, zij gaan dit dan testen in hun laboratorium en daarna sturen ze mij hun bevinding erover . Ik hoef hun bevinding erover niet want ik heb mijn eigen .
Zo er is weer een hoop bijgekletst zie ik. Heb wel alles gelezen maar ben de helft al weer kwijt. Ik ben nog voor nacontrole bij de vk geweest en ze was erg tevreden en vond Indi erg lang hihi..Morgen komt mijn zusje op passen en ga ik ff lekker een uurtje sporten Ik heb Indi op bed gelegd ( ze heeft de hele dag nog niet geslapen, af en toe een hazenslaapje van een paar min) maar ze wil niet echt slapen Nou ik zet de computer weer uit, tot morgen allemaal! Weltrusten!
Jeetje zeg, als je ff een dagje geen tijd hebt om online te komen, is er echt teveel om allemaal bij te lezen zeg. En dan heb ik vanochtend nog wel een paar pagina's kunnen lezen. Ik ga dus ook maar niet bijlezen, want daar heb ik echt de puf niet voor. Even een vraagje over die kinderparacetamol: ik heb nu zetpilletjes van 60 mg gekocht bij de apotheek. Maar op die verpakking staat dat ze die pas vanaf 3 maanden mogen hebben. Maar ze zijn pas 2 maanden als ze de prikjes krijgen. Kan dat geen kwaad?
Hoe weet je trouwens of je weer ongesteld bent of dat je nog wat navloeit? Ik ben vandaag en gisteren weer wat aan het vloeien, maar ik heb zelf het vermoeden dat ik weer menstrueer. Ik vloeide nl. al een week of 2,5 niet meer dus kan ik me niet voorstellen dat dit nog bloed van de wond is of wel?
hallo mama's! even heel snel een berichtje hier van mij! Vandaag op het cb geweest, zou maandag gaan maar afspraak werd verzet grrrr! Maar goed vandaag waren we dus wel welkom. Komen we binnen zit er een vrouw achter een bureau die beter op de markt kan gaan werken! die schreeuwde door de zaal heen als ze iemand nodig had. Onze kleine meid weegt nu 4100 gram en is 53 cm! het gaat dus erg goed met haar! Ze gaat goed mee met de gemiddelde. Moet nu 24 sept weer komen voor de prikjes Ben op het moment erg druk, ouders op vakantie dus moet voor hun huis zorgen. En dus ook voor oma. Mijn ma gaat daar om de dag naar toe. Manlief is erg druk met zijn bedrijf dus het nu meer taken thuis op me genomen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en een hele lange rustige nacht toe!
ik denk dat het je ongi is. Ik ben nog vanaf de geboorte aan het vloeien. Zit nu op mijn ongi te wachten want heb maandag de laatste pil gehad.