Hallo allemaal, daar ben ik weer, drukke ochtend/middag gehad, vanmorgen moest ik naar de tandarts (altijd leuk ). Geen gaatjes, alleen enorm gevoelig tandvlees volgens mij komt dat nog door mn zwangerschap. Verder heb ik het hele huis schoongemaakt, timo is tot nu toe lekker rustig gaat lekker slapen na elke voeding. Maar ik had nog een vraagje Timo drinkt zn flesje helemaal op,en valt in slaap en komt dan vaak na 30 min of 45 min, weer met honger vaak maak ik hem dan nog 30 cc en dan drinkt hij dan helemaal op daarna is hij weer tevreden. Hij krijgt altijd een flesje van 120 cc, Ik heb al geprobeerd hem 150 cc te geven maar dan laat hij vaak 30 of 40cc staan om vervolgens weer 30 min later toch weer te komen om de rest op te drinken. Iemand enig idee?
gelukkig geen gaatjes! Goed bezig dus wat je zegt over dat flesje? ik zou het niet weten, maar als ie het zo doet, is toch ook geen ramp? Teminste ik zou niet weten waarom het zo niet zou kunnen? ik zou hem misschien gewoon elke keer 150 aanbieden, en als ie dan 30/40 laat staan, dat als hij er zelf omvraagd later aan bieden, en misschien dat ie dan opeens wel `150 op drinkt.. en niet meer 30 min later komt?
Meetinglijst Juli-mamas 2008 Wie gaan er mee? Monkeylove (Marjolein) Lientje01 (Jacqelien) Silla (Priscilla) Lovelykids (Saskia) onder voorbehoud Ninav1 (Nina) Essie1979+Man (Ester & Bas) Rensie (Renske) onder voorbehoud Niesje1980 (Denise) Onder voorbehoud Knuffelkonijn (Wendie) onder voorbehoud Miss Sil onder voorbehoud Ramoontje (Ramona) Misspiggle (Clarissa) Duikster (Karin) onder voorbehoud Ingrid130 (Ingrid) Christiea (Christie)onder voorbehoud Senninha Mirjam1221 (Mirjam) BD81 onder voorbehoud Jessbutterfly Verzoekje van Niesje1980 en Jessbutterfly: Is er iemand die in de buurt van Purmerend/Amsterdam komt met wie ik mee kan rijden? Ook interesse voor een meeting? Pb Kwebbels met je naam, aantal personen en wat je eventueel mee wilt nemen en je komt op de lijst!
Ik denk dat het misschien wel een combinatie is geweest van meerdere dingen.. Vandaag gaat het al weer een stuk relaxter.. Ze heeft tot nu toe bijna niet gehuild... Ik heb ook weer even wat in huis kunnen doen.. Gister er ook even lekker tussenuit geweest, was ook wel even prettig..
Vraagje: Merel heeft eigenlijk altijd redelijk vaste ontlasting gehad en dat 2 à 3 keer per dag. Alleen sinds 2 dagen poept ze dus nog maar 1x per dag en is het redelijk dun, maar niet waterdun ofzo. Ook stinkt het veel meer als voorheen. Kan dat kwaad of zijn er meer meiden die dit herkennen?
Nou Bloem, dat begint ergens op te lijken! De aanhouder wint blijkbaar Dat heb ik trouwens ook wel eens hoor, dan zijn voor mijn idee mijn borsten helemaal leeg en dan ligt ze nog te mopperen. En dan inderdaad even later een grote broek vol. En dan denk je: Oh, dat was het dus! En een paar dagen later heb ik dan weer hetzelfde. Tja, op een dag leer ik het wel hoor.