maandag pas.. duurt nog wel ff dan. Hugh kan vast ook heel goed troosten tegen prikjes (vooral in de nacht) en dan ben jij overdag een uitgeslapen lievere moeder met meer geduld. Is die ziel zwaar? anders wil ik hem wel even voor je dragen.. Tygo voelt vast ook aan dat je wat van slag bent.. misschien even lekker samen gaan liggen? op de bank ofzo? gewoon ff chill? rustig aan doen en veel plezier dan morgen, gezellige dagen zijn nooit weg
Nou Hugh kan idd troosten maar Tygo geeft toch echt de voorkeur aan mama hihihihi. Ik denk ook idd dat Tygo mij goed aanvoelt als ik nu ga liggen val ik in slaap en als Tygo dan komt voor de fles ben ik nog brakker dan daarvoor maar goed sleep me er wel doorheen hoor... Enne of mijn ziel zwaar is..nou een kilootje of 100
dat is goed voor je ego hmm.. vanvond lekker optijd op bed! hopelijk dat hij je ook een goeie nacht gunt dan, al is het vaak zo dat ze nét doen wat je niet bedoeld, babies.. 100 kg is wat veel voor me of ik moet een kruiwagen mee nemen? evt heftruck.. hopelijk dat ie na je sessies iets minder weegt! en anders kan je altijd hier je hard luchten! nog wat van ML gehoord trouwens?
Hier ook zo'n "knappert" als ie een beetje te diep in het glaasje heeft gekeken (en zelf vind dat het wel mee valt )
ML is gezellig bij een vriendinnetje aan het logeren... Ik hoop dat het haar goed doet en dat ze ook ff bij kan trekken...
Oh Ramoontje wat ontzettend balen is dat zeg! En wat zielig ook voor Joost he? Maar gelukkig zijn ze er snel bij en hopelijk is het na die eerste serie behandelingen ook meteen over! Sterkte meis!
Hihihihi... Zo close durft onze kat niet eens in de buurt te komen. Die vind het maar niets... Als ik de fles geef komt ie ff snuffelen maar dat is echt 1 snuf en loopt alweer weg...