hallo dames, ff snel: na controle was goed; meteen uitstrijkje gekregen. ook ongevraagd conceptie advies gekregen of ik niet zou willen nadenken over een spiraaltje model mona lisa ! Nou dat gaan we dus doen maar veel heil zie ik er eerlijk gezegd nog niet in. Kent iemand trouwens lspiraaltje mona lisa? iemand ervaring ermee? graag reakties direkt in de mailbox via een pb-tje. Verder lekker gesjopt met manlief oa ff en openhaard besteld voor de sinterklaas en kerst ; kleertjes voor de kids het is hier terug naar school opruiming!) zodadelijk met dochterlief lekker onderuit op de bank barbie en de 12 dansende princessen kijken. Lijkt me leuk eindelijk eens een eigen verhaal ipv assepoesterbarbie enz! dames fijne avond! cu
Nou inderdaad Alleen blijf ik het raar vinden dat ze zo'n grote moeite moeten doen terwijl de ontlasting heel dun is
Hellow... Ben even 2 daagjes bij een vriendin geweest dus vrees dat ik een hele hoop bij te lezen heb
Die moeten mij ook weer eens veel hebben de laatste tijd GRMBL! Ik ben alleen nog NIET gebeld door Felicitad vaag tog?