Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML...U R Back! Missed u ;)

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heb je het leuk gehad Buddy?!

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo kreeg omstreeks 19:00 uur de fles (150cc)...deze is netjes op gegaan, maar na een min. of 10 werd ie weer jengelig...dus nog maar proberen om te boeren...tja je weet maar nooit...
    HAD IE GEWOON NOG HONGER :confused:
    Dus nog maar 30cc aangemaakt..OP!
    Nu ligt ie op bed...ik hoop alleen dat ie nog tussen 10 en 11 komt anders vrees ik dat ik vannacht om 2 uur weer kan flessen :(
    Volgens mij had ie vandaag weer zo'n irri regeldag!
    Hoevaak krijgen die kleintjes dat of is daar geen vast patroon in...

4. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    pff wat zijn jullie weer aan het kletsen geweest vandaag. Ik ook, maar dan live met een vriendin.

morgen ga ik op kraamvisite bij mijn opleidingsgenootje. heb er zin an.

ik heb van de week Chris weer een keer de fles laten drinken, maar hij vind dat nog steeds niks. Hij is echt tegen die speen aan het duwen en ligt regelmatig echt te kokken van wat is dat nu. Heb me voorgenomen om nu echt om de dag te gaan proberen tot aan het eind van mijn verlof anders gaat het straks niet goed als ik weer moet gaan werken....

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou helaas,meneer heeft het grootste deel vd middag op mijn arm gelegen met krampjes (hij huilde zelfs in zijn slaap :cry: ) en ook nu ligt hij weer op m'n arm (maar hij slaapt wel)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Als het goed is gaat dit wel over (zeker omdat we er zo vroeg bij zijn bij Joost). Het kan wel hele verstrekkende gevolgen hebben, maar we gaan er maar vanuit dat de behandeling aanslaat ;) .

7. Pfff... Ben ik weer ff ego:

Esmée loopt al vanaf half 5 te krijsen. Tussendoor elke keer ff 5 minuutjes slapen, daarna weer krijsen.. Ben net met haar onder de douche gestapt. Ging erg goed, totdat Christian haar af ging drogen, begon ze weer... En het leek zo goed te gaan met cinababy..
    Ik word nu zo onzeker over die bv ook. Heb ff een potje met haar meegejankt joh zal ik je vertellen!
    Zit/zat er ff helemaal doorheen..

Liefs Wendie

8. Ramoontje wat een vervelend nieuws. Hoop dat de behandelingen helpen en Joost opknapt. Knuf voor jou

9. in het kader van de strijd tegen de blubber...
    morgen komt vriendin (zit bij decembermama's) oppassen zodat ik kan gaan sporten :D
    ook mooi geregeld!
    oh ja weer niet of ik het al gemeld had, maar Jurre kon vandaag al een mt 56 pakje aan! mijn kleine manneke wordt groot :)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb ik vandaag ook gedaan hoor, potje meegejankt.....hier ging het ook goed met de sab simplex, maar vandaag :rolleyes: Maar ik hoop dat het een uitwerking van de behandeling is/was (we hebben nu wel een aanwijsbare oorzaak voor een groot deel vd krampjes, nu nog hopen dat ze gauw oprotten ;) )

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heeft er iemand een tip over of goede ervaringen met een bepaalde draagdoek? Please tell me...

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier ook 1 die constant zit te janken, hebben hem net een flesje gegeven om te kijken of hij misschien honger had en dat was inderdaad het geval maar meneer ligt nu weer in bed te janken terwijl hij in roeland zijn armen zo goed als sliep. Hij heeft ook geen krampjes dus dat is het ook niet maar zijn nu al een paar uur bezig en word er een beetje moedeloos van :( Zal zo nog maar weer eens een luiercheck gaan doen en als dat het ook niet is houd het voor mij op want hij is gewoon bekaf maar slapen ho maar.

Ow hij laat trouwens ook de hele tijd scheten, zou dat door de voeding kunnen komen en wat kunnen we er tegen doen? Kan me voorstellen dat dat namelijk ook niet helemaal prettig voor hem is. We geven nu nutrilon 1 standaard.

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hier ook een dame die steeds scheten laat en zij krijgt dezelfde voeding dus ik ben ook wel benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft...

14. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Oh wat vervelend ingrid, kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt, wij geven ook nurilon 1 standaard maar hebben er niks geen last van

15. :D

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    oh nu we het over janken hebben er begint er hier ook eentje even kijken wat er is

17. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Niet onzeker worden. Ik was dat ook heel vaak bij de eerste 2, maar nu lees ik wel dat de meeste FV-mama's ook zo hun onzekerheden hebben. En ook daar loopt het niet altijd even soepel. Leg je haar aan als ze huilt? Ik doe dat bij Nièl wel en meestal helpt het wel. Eergister dus ook niet. Heb echt vanalles geprobeerd, maar hij bleef maar huilen. Sani was bij een neefje van hem en die heb ik gebeld dat hij moest komen om een rondje met Nièl in de auto te rijden :oops:....Heel slecht, maar het hielp wel. Daarna heeft hij lekker een paar uur doorgeslapen.

xxx

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik geef Mayron dan gewoon als hij erom vraagt en hou bij hoeveel cc hij per keer drinkt...

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    luiercheck gedaan en meneertje had een plasluier dus die heb ik verschoont en even een dansje op woezel en pip met hem gedaan en weer terug in bed gestopt en hij is weer aan het janken! Wil hem er wel uithalen maar dan zou het betekenen dat ik straks weer drie uur met hem op mijn arm kan gaan zitten en dan is het nog maar de vraag of hij daarna stil is. Iemand tips?!

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vind het echt zielig dat ze zoveel moet huilen... Vervelend hoor, ze staat zo vrolijk op je avatar...

Share This Page