Misschien heeft hij het gewoon ff nodig om zichzelf in slaap te huilen. Weet niet of je ertegen kan, maar ik zou het us een kwartiertje aanhoren. Nièl heeft het echt wel nodig. xxx
Ik heb een mobiel van Fisher Price en die projecteert een sterrenhemel op het plafond. Heb hem gisteren pas aan Nièl zijn bedje vastgemaakt, maar dat werkt dus ook wel superrustgevend. Zijn inslaaphuiltje is flink korter geworden
nou dat is nou juist het probleem hij huilt zichzelf wel moe maar niet in slaap tenminste niet langer dan vijf minuten. Laten hem regelmatig gewoon brullen voor een half uurtje maar hij blijft maar doorgaan. Kreeg van de wijkverpleegkundige de tip om hem 10minuten te laten huilen en dan even naar hem toe te gaan om het in zijn bedje te troosten door even over zijn bolletje te aaien of over zijn buikje en als hij dan rustig is weer weg te gaan. Nou kan je vertellen dat het goed is voor de conditie en de lijn want zodra ik de kamer uitstap ligt hij alweer te huilen
Jeetje het lijkt wel een nationale huildag voor onze kleintjes (en moeders) Tygo was ook zo bezig vanmiddag...al heb ik er weinig last van gehad maar mijn moeder wel. Vaag hoor Aan iedereen die ff in een dippie zit DIGIKNUF! Wat betreft de scheetjes...nou hier maakt iemand er al sinds zijn geboorte een gewoonte van hoor hihihi dus ik zou er niet al te veel zorgen over maken maar ik kan het me wel voorstellen hoor die onzekerheid. De draagdoek vraag...geen idee ik heb de minimonkey...Tygo vind het niets dus als iemand hem over wil nemen...be my guest!
daar kan hij niet tegen, zodra je zijn beentjes aanraakt gaat hij helemaal trappen met zijn beentjes alsof hij wil zeggen blijf er vanaf
Ik heb een schildpadje die een sterrehemel straalt...alleen merkt Tygo er nog weinig van volgens mij hihihi
Joost heeft de Rain Forrest....daar zit een knopje op met jungle geluiden ....als die aan staat begint hij gewoon terug te kletsen . Het is wel een mega grote muziekdoos....die van Rick gebruiken we nog steeds, hoort bij zijn slaapritueel (ook als hij gaat logeren enzo)....maar als Joost straks eens gaat logeren heb ik gewoon een extra tas nodig voor zijn muziekdoos
Ga morgen trouwens evend de ha bellen voor Julian, hij spuugt nu al drie dagen in ieder geval 1 voeding helemaal uit. Nu is dit wel nadat hij flink heeft lopen brullen en ik heb het idee dat het daarmee te maken heeft maar omdat hij ook zo huilerig is ga ik hem toch even na laten kijken. Had gisteren namelijk weinig aan de wijkverpleegkundige, snap ook niet wat ik straks elke keer met dat mens moet.
Ooow....das balen. En op zijn buikje leggen of strak in doeken wikkelen? Of ff lekker in badje....Tja, ik weet het anders ook niet, hoop dat de "gouden" tip erbij zit. Wordt niet goed van dat internet. Steeds valt de verbinding weg, kan ik alles opnieuw typen. xxx
en dan doneren bij de afvalclub (ik ben al blij dat ikzo de avond doorkom: achter de laptop met Joost op 1 arm; moet toch wat in m'n upje )
Vind ook dat je niks aan die mensen hebt! Allemaal goedbedoelde adviezen, maa voor mij heeft er nog nooit een bruikbare tip bijgezeten. Ben benieuwd wat de HA morgen zegt.