Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mag dat al wel op zijn buikje? Doe het wel elke dag al even zodat hij kan oefenen en dan is hij helemaal stil en druk bezig met zijn hoofd van de ene kant naar de kant te bewegen. Badje vind hij inderdaad heerlijk, zolang hij er in ligt, voor en na die tijd is het brullen hij gaat denk ik het liefst met kleren en al in bad liggen :) :) Daarna is hij meestal wel moe dus is het proberen waard. Alle doeken liggen in de was want die zijn allemaal onder gespuugt, tenminste misschien dat er nog 1 aan de waslijn hangt kan die nog even snel in de droger gooien.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga maar eens kijken of ik mijn linkerarm van z'n 'last' kan ontdoen, heb onderhand een stijve arm....

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja errug he...
    Ik moet nu nog de afwas doen van 't avondeten :oops:
    En ik heb er zooo geen zin in...kep net nog een mini wasje opgehangen en in de droger gedaan...vond het al heel wat...

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ramoon is het om wisselen van arm gelukt?

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh ja kep ook nog de was gesorteerd hihihi.
    Mocht Tygo vannacht komen dan knal ik er nog ff een "witte" was in...en als ik dan weer op moet staan dan knal ik hem weer in de droger hihihi

Kep net ff gekeken wat ik allemaal nog pas e.d. en wat bij mijn nieuwe laarzen past...
    Moet zeggen...LANG LEVE DE LEGGING want anders was het heel triest gesteld met mijn out-fits...
    Ik weet niet wat voor weer het morgen wordt maar kep in elk geval al 2 outfits om evt aan te trekken (1 voor slecht weer en 1 voor mooi weer...)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook geen last meer van nesteldrang, het enige wat ik nog steeds leuk vind om te doen is babyspullen in de was stoppen en het bedje verschonen het ophangen van de babyspullen vind ik trouwens weer minder.

8. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Er zijn hier, geloof ik, wel meer mama's die het doen. Mijn moeder zegt altijd dat wij vroeger op de buik MOESTEN slapen van de "geleerde mensen". Ze heeft trouwens bij couveusebabietjes gewerkt en daar was een arts die altijd zei dat het voor een gezond kindje geen kwaad kan (maar das wel al heel lang geleden). Ik zou het niet doen als je er zelf niet gerust op bent hoor. Dan ben je nog niet op je gemak ;).

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Over leggings gesproken...toen ik een jaar of 16 was waren ze ook in..nou toen haalde ik ;t niet eens in mijn hoofd om ze te dragen en nu...(40 kg later) WOON ik er zowat in :)

10. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Balen is dat. Ik heb ook echt helemaal niks meer. Maar volgende week neemt mamalief me mee naar de stad ;)....

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou hij is wel heel sterk in zijn nek en kan zijn hoofdje al van de ene kant naar de andere kant draaien als hij ligt maar denk dat ik dat liever doe als ik hem de hele tijd zie. Wist niet dat ik zo'n bezorgde moeder zou worden trouwens hahaha maar ja is maar goed dat je niet alles van te voren weet.

12. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hoe meer kinderen, hoe minder bezorgd je wordt ;)

13. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0

jij ook al, handig he met 1 hand laptoppen en in de andere de kleine

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja hij ligt in de box! :D

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Beterrrrrrrrrrr

Dus nu kun je nog sneller creabea'en :)

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga stoppen voor vandaag, Julian is trouwens in de tussentijd in diepe rust gekomen. Hij slaapt nog niet maar zit naar zijn woezel en pip cd te luisteren terwijl hij naar zijn mobile ligt te kijken. Moet zeggen dat de tulp hier favoriet is.

Maar ik moet nu samen met mijn andere mannetje de olympische spelen op de xbox spelen :rolleyes: Echte quality time he :) :) :)

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ga maar es een poging doen voor de afwas..
    (open keuken en laptop staat op de eettafel ;) )

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Geniet van je "quality time" hihihi

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hallo allemaal,

na die klote prikken gisteren ook een huildag van Senna achter de rug! Volgens de oei ik groei de 8 weekse groeispurt bah...Gelukkig is hij na 2 ongelukkige dagen vandaag weer helemaal zichzelf gelukkig!

Ramoon balen dat de kleinste ook verkeerd ziittende wervels heeft maar aan de andere kant kunnen ze hem er dan wel goed meehelpen!

Liesje ik hoop dat de osteopaat jullie weer fijn kan helpen met de kleine!

Silla supers dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je gesprek! Wat voor medicijnen krijg je voor s'nachts?

Ml heerlijk even ertussen uit geweest! Heeft het geholpen? Had je de kleine bij je?

Nou ik dacht vanavond ik skip bij het avondritueel het badje maar daar was Senna het totaal niet mee eens man het inslapen heeft zeker een half uur langer geduurd....zo zie je maar hoe snel die kleintjes aan hun rituelen hangen!

Ik ga eens uitproberen als ik hem om 23.00 niet wakker maak voor de fles hij misschien wonderbaarlijk ook de 6.00 gaat halen...kom nu niet verder als een uur of vijf?

Liefs nina

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik herken Silla aan dr voetschimmel :)

Voel me trouwens wel weer beter hoor, nachtje bij vriendin heeft me supergoed gedaan!

Deel Deze Pagina