hmm ben er ff weg van, Perine zit hier op tafel te knippen kleuren èn de printer te slopen. Dus ga maar ff war kleurplaten uitprinten is ze weer ff zoet
1700.. en gister heb ik de 15, en 1600 gehaald.. ik moet echt rustiger aan gaan doen mag nog maar 10 pd plaatsen
geeft niks hoor, ik vergeet/verwissel en soms sla ik het inderdaad ook niet op. zullen nog wel hormonen zijn
hmm.. dat is toch niet heel zwaar? volgens mij zitten bijna alle babies hier op bijna 5/4,5 kg? is die baby dan gewoon klein?
Nou hahaha zal ik je es vertellen dat de kleine van mijn ene vriendin nu 8 maanden is en weegt 7 kg... Van een andere vriendin haar kleine is 6 maanden en weegt 6 kg Enne Tygo is 5 kg (als ie nu al niet meer is )
Au-pair is zeer goed bevallen, was moet ik eingenlijk zeggen. Ze is nl afgelopen dinsdag met mijn ouders naar huis gereden en we missen haar heel erg...
Novalie zou nu ook wel ongeveer 4,5 zijn 2 wkn terug was ze 4220.. dus misschien ook wel iets meer dan 4,5 denk dat die babies gewoon ook klein zijn Of hier word krachtvoer bij gegeven..