Hi Nina... Ohhhh dus die prikken waren dus geen succes Ik wou dat ik bij Tygo een ritme kon creeëren... Ik hoop dat ie doorslaapt... Ik weet niet precies welke medicijnen ik krijg...kan pas maandag HA bellen... maar tis iets met Zol...nogwat
Nou nou er is weer veel gekletst sinds vanmiddag zeg. Ook weer een hoop leuke foto's voorbij zien komen zeg. Zoals ik vanochtend al zei, zal ik ook nog eens wat foto's van Merel gaan spammen. Even zoeken hoor.......................
Goed om te horen dat je je beter voelt... Volgende week 3 september komt die instelling waar ik loop voor mijn PD op TV bij "Een Vandaag" dat is na het 18 uur nieuws mss ff kijken..er komen deskundigen en 2 moeders aan het woord...
Nope, ik maak Mayron niet meer wakker als zijn laatste fles na half 8 s avonds is geweest en dan slaapt ie veel beter door dan dat ik hem nog wakker maak tegen de nacht
Mooie foto hoor (die is vast mooi in sepiakleur en dan op canvas voor aan de muur....zie 't al helemaal voor me )
Zo, ik ga lekker op bed tv kijken. Val ik zo in slaap, ben echt bekaf. Hopen dat mun kleintje nog een beetje meewerkt.... Truste vast voor straks. xxx