De juli mama's in strijd tegen de kilo's! Week 35 Daantje85 Begin gewicht: 100 kg Weegt nu: 87 kg Streefgewicht: 70 kg Aantal weken bezig: 5 weken Totaal afgevallen kg: 13 kg KnuffelKonijn Begin gewicht: 73 kg Weegt nu: 73 kg Streefgewicht: 65 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - Niesje1980 Begin gewicht: 71,3 kg Weegt nu: 71,3 kg Streefgewicht: 62 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - Sassa25 Begin gewicht: 93 kg Weegt nu: 93 kg Streefgewicht: 70 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - ninaVI Begin gewicht: 81 kg Weegt nu: 81 kg Streefgewicht: 65 - 68 kg Aantal weken bezig: - Totaal afgevallen: - Rensie Begin gewicht: 103 kg Weegt nu: 93 kg Streefgewicht: 75 kg Aantal weken bezig: 4 weken Totaal afgevallen: 10 kg Ik wil elke maandag de lijst aanpassen, willen jullie elke zondag jullie gewicht doorgeven? Beloningslijst: Aangezien bij de ene mama het streefgewicht dichter ligt bij hun gewicht nu is het niet eerlijk om te zeggen wie het eerst haar streefgewicht gehaald heeft krijgt een beloning, maar misschien kunnen we onszelf een beloning geven als we bv 5 kilo van ons gewicht hebben om zo de motivatie hoog te houden? Dus wat is jou beloning wanneer? KnuffelKonijn: een nieuw setje kleding Sassa25: bij 90 kg een paar nieuwe schoenen Wil je mee doen met het afvalclubje stuur dan een pb'tje met je gegevens naar Sassa25
hoi, Ik heb een huilende senna die doodmoe is maar niet wil slapen! Toch maar weer in bed gelegd ging weer huilen maar op de arm huilt hij ook...het zijn geen krampjes dus echt moe! Iedere keer slaapt hij heel kort en dan is hij weer wakker! Ik hoop dat hij de slaapt nu echt te pakken krijgt! Hoe slapen jullie kindjes overdag en vooral hoe lang? Hier doet hij een uurtje in de morgen en dan rond deze tijd weer een uur en dan weer tegen 17.00 maar echt veel langer dan een uur overdag pakt hij niet achter elkaar! S'avonds gaat hij om 20.00 naar boven en dan slaapt hij meestal rond 21.00 na badje en flesje totdat ik hem rond 23.00 laatste fles geef dan komt hij rond 5.00 en dan probeer ik het vervolgens tot 8.00 8.30 uit te zingen! Ml heerlijk zeg er even tussenuit en even lekker tot je zelf gekomen! Moesje nog 7 kilo waar zitten die dan? Liesje meis ik heb diep respect voor hoe je met je kleine omgaat..is niet niets! Als Senna hier huilerig is ben ik ook echt uit mijn doen...ik begrijp dat je niet graag je huilende kleine wil achter laten maar denk dat je het goed kan gebruiken en als je dan weer iets meer energie hebt merkt de kleine ook weer! Heb je wel iemand? Waar woon je eigenlijk? Ik ga even met mams boodschappie doen! xx nina
hey nina nikita slaapt vrij veel op een dag. ik begin meestal rond half 7 met haar eerste flesje, half 8 inbakeren en slapen tot 10.15 uur. dan weer flesje en dan om 11.00 weer inbakeren en slapen tot 13.45 uur. dan krijgt ze weer een flesje en dan gaat ze daarna lekker in de box. meestal dan ook wakker tot 17.15 voor haar volgende flesje. dan weer in de box en krijgt dan om 20.45 uur haar flesje en dan slaapt ze meestal weer in de box tot een uur of 00.00 en dan krijgt ze haar laatste flesje en dan weer inbakeren en slapen tot ong half 7 groetjes susanne
Mayron slaapt tegenwoordig best weer veel overdag, smiddags is ie veel wakker. Maar er is bij hem ook een tijd geweest dat ie even een hazenslaapje deed en weer wakker werd...
Niet teveel van die geposeerde foto's maken hoor. De leukste foto's krijg je toch als ze spontaan lijken. Okay ik moet toegeven, wij hadden ook wel geposeerde foto's zoals bijvoorbeeld deze:
Wel leuk, maar totaal onpraktisch.. de arms gaten veel te groot, zodat je haar "tietjes" ziet.. er ziet zon sierrandje aan, dus het "snijd" En dat rokje.. straks heeft iemand hier het zelfde rokje en vind het prachtig.. maar ik vind het veel te kort, de "band" boven aan zit veel te ruim, terwijl het om de beentjes (dr zit zon broekje in) strak zit.. 3x niks. vind het gewoon een beetje goedkoop.. misschien dat het bij een echt heel pik zwart meisje wel heel mooi staat.. maar bij Novalie echt niet. Heb het ook mee gegeven aan een vriendin, die heeft een vriendin die kleding ontwerpt voor de v&d.. en dus als voorbeeld van iets wat totaal onhandig is. (smaak is nog altijd verschillend) (helaas als het terug komt, dan is het te klein, EN ze moest het 2x pw wassen, omdat het er anders te ongedragen uit ziet )
Dit was trouwens onze trouwauto (is van mijn baas, die de auto tot beschikking heeft gesteld): En mijn vader heeft alle bloemen verzorgd, van de corsages, tot mijn bruidsboeket en alle bloemen in en op de auto.
ik kan het me voorstellen, ik word na een paar uurtjes al helemaal gek dus zou helemaal gek worden als het constant zo doorgaat. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van ons!
Mijn trouw foto`s (grijs verleden) l iggen goed verstopt op zolder dr is maar een leuke, en dat is dat ik met jurk aan een lantaarnpaal hang (zelfs toen kon het niet normaal )
Even trots op mijn vader, ik laat even alle bloemen zien die hij gemaakt heeft: Deze zaten achterop de auto.