nee, dat is de enige foto dat ik echt lach, de rest lach ik of ik naar de slachtbank gebracht word (zo voelde ik me ook )
echt leuk dat je vader dat heeft gedaan! hij is vast bloemist? anders kan je volgens mij niet zulke prachtige bloemstukken maken (zonder profesionele spullen)
En dit bloemstuk had hij gemaakt voor op het graf van de vader van Bas. Bas heeft dit op de ochtend van het trouwen eerst nog bij zijn vader neergelegd.
Heel vroeger wel geweest, maar dat is volgens mij al meer dan 30 jaar geleden. Maar hij heeft altijd gezegd dat wanneer ik zou trouwen, hij de bloemen zou maken (en natuurlijk ook als mijn broertjes nog gaan trouwen). En doordat hij connecties heeft bij de bloemenzaken komt hij gemakkelijk aan professionele spullen.
Ik had de trouwjurk van mn moeder aan (dat wou ik als klein kind al) daar is trouwens wel een foto van!
Lag dat aan jou of aan de fotograaf? Een fotograaf hoort eigenlijk te zorgen dat de foto's mooi worden.
maar mn moeder zit er dan in toen ze 40 werd (mn ouders zijn op de verjaardag van mn moeder getrouwd) had mn vader haar verrast, met een ritje in een koets in hun trouw kleding en ik maar lullen.. mam showw hem nou even! zij mocht niks weten namelijk
Ik wel: ik zou het zo weer doen. Ik moet wel zeggen dat de geboorte van Merel ook wel heel erg in de buurt kwam qua geweldige gebeurtenissen!
soms heeft mn vader wel een romantische bui en mn moeder doet dan net of ze het maar niks vind.. maar ondertussen haha.
haha, nou ik weet niet wat er moet gebeuren maar mij krijg je niet in een jurk voor een altaar NO Way! ik denk dat ik de geboortes van jor en Novalie ook de mooiste dagen vond, en vorige week toen ons naam bordje op werd gehangen al is dat misschien heel stom.. haha maar voor mij betekend het heel veel