Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0

onze eigen "tijgertjes" familie :)

2. foto!

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    En voor wie tijgertjes-film niet kent (iedereen kent winnie the pooh natuurlijk ;))

Tijgertje gaat opzoek naar zijn "familie" en verdwaalt, dan gaan winnie de pooh en de rest hem zoeken, en geven een feest want zijn familie komt (ze hebben een brief gekregen).. Maar op het feest komt iedereen verkleed als tijgertje.. dan komt tijgertje er achter en is eerst boos, maar later is ie super blij met zn eigen tijgertjes familie.

En omdat wij natuurlijk allemaal verschillende achternamen hebben, nou jah 3 vd 4.. is dit onze eigen tijgertjes familie, of te wel, t maakt geen fluit uit hoe je heet of eruit ziet, we horen bij elkaar.

4. hebben wij ook gedaan. bij het graf van mijn vader. maar dat hebben we de dag van tevoren gedaan en er toen ook foto's van gemaakt, omdat ik niet op de dag zelf de fotograaf er bij wou hebben.. toen zijn we ff met zn tweetjes geweest..

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    haha, ik ga de zolder niet op ;) die dingen zijn vakundig begraven daar :) en als jor dr ooit om vraagt duikel ik ze op :p maar anders echt niet haha

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    pff zwaar lijkt me dat! maar wel heel mooi.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    In Colombia onderzoeken artsen waarom een elf maanden oude baby maar liefst 28 kilo weegt. Een normale baby van die leeftijd weegt zo'n zes kilogram.

Volgens de moeder van het uit de kluiten gewassen jochie begon hij al te groeien vanaf twee maanden. "Hij heeft inmiddels de botten van een 8-jarige. De dokters weten dat zijn schildklier niet goed werkt, maar de precieze oorzaak is nog niet gevonden", aldus de3 bezorde moeder.

[url="http://dvplayer.anp.tv/player/anp_popup.php?seed=dSTxicG7MayVLDl6GTBZv0QGaPCT4AGm&quality=breedband&publisher=fokmagazine&client=anp&browser=Microsoft"]http://dvplayer.anp.tv/player/anp_popup ... =Microsoft
    Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; InfoPath.1)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; InfoPath.1)&code=Mozilla[/url]

klik op het grijze:)

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Balen is dat hé..
    Ik had stiekem de ijdele hoop dat ik na 2 weken toch wel weer in mijn oude broeken zou passen...
    Eerste kind, dus nog geen ervaring met nazwangeren :D
    Maar ja, zoals het er nu naar uitziet, kom ik never nooit meer in mijn oude broeken :cry:

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hier nog 1tje die geen oude broek meer past :cry: train me suf maar in mijn broeken passen , ho maar

10. Hier ook eentje hoor... Maar het lijkt erop dat het de goede kant opgaat met mij..

Christian is lekker ff een eindje met Esmée aan het rijden.. Heb me ff lekker opgemaakt en haar gestyled, want ik moet vanavond weg. Christian moet ergens anders heen, dus Esmée gaat naar Christian zijn zus toe. Die vertrouw ik ook het meest met oppassen, maar het is wel de eerste keer dat ze naar een oppas gaat, dus ben benieuwd.. Heb al afgekolfd enz. maar ik denk dat ik toch wel met zenuwen zit hoor...

Liefs Wendie

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Kwam het rokje bij de hema vandaan? Ik had ook ooit zo'n zelfde soort rokje als jij beschrijft, veel te groot voor Lisette maar qua lengte was het prima en het broekje was ook goed... Erg raar!

12. Heb weer een nieuwe banner.. Haha

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zie het hij is mooi hoor! Maak je ze zelf?

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola ladies!

Ben er weer ff...
    Heb ik wat gemist? Er is weer zoveel bijgeschreven?

Tygo heeft om 19:00 uur weer een fles van 180cc op en ligt alweer op 1 oor...hmmm zou ie dan toch een ritme aan het krijgen zijn?
    Hij komt overdag om de 3 uur en in de middag 1x om de 4 uur en na die fles drinkt ie dan 1 fles van 180cc :confused:

Vandaag op kraamvisite geweest...zij scheelt ong. 3 wkn met Tygo maar wat een hompie hihihi
    Wat grappig was is dat ze beide om 16:00 uur voor de fles kwamen en daarna in diepe slaap vielen hihihi...

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik heb alles bijgelezen maar er is niet heel veel blijven hangen. Heb wel hele leuke foto s gezien :D
    Ik heb vanochtend mijn spiraal laten plaatsen. Deed gelukkig niet echt pijn maar daarna had ik een kramperig gevoel in mijn buik dus ik had mijn schoonmoeder maar afgebeld. Daar ga ik morgen wel heen dan. Verder is Indi al de hele dag bijna wakker dus ben erg druk met haar geweest. Nu is ze erg moe en ik heb haar in bed gelegd hopen dat ze lekker in slaap valt kan ik even in bad!
    Ik heb nog een vraagje want Indi heeft duidelijk een voorkeurshouding naar rechts (ze ligt dus uit haar zelf eigenlijk altijd op haar rechterwang zeg maar) Is dat erg? Ik probeer altijd als ze slaapt haar op haar linkerwangetje te leggen maar dan draait ze vaak wel weer naar rechts. Kan dit kwaad of maakt het niet zoveel uit?

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo heeft ook een voorkeurshouding (ligt graag op linker oor), ik moet het in de gate houden want als ze dat standaard blijven doen moeten ze zo'n helpje op omdat hun schedel dan niet goed groeit.
    Maar ik merk nu wel dat Tygo meer wisselt mocht ik in de gate krijgen dat ie te lang in een houding ligt (muv van de nacht natuurlijk) dan leg ik hem bij het volgende slaapje op zijn zij...

17. kwebbels

Hmm maar ik dacht dat je ze niet meer op de zij mocht leggen omdat ze anders op hun buikje konden draaien ofzoiets?

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dan zou je een (hand)doek tegen haar rug en buik kunnen leggen...

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
  20. kwebbels

Ja das misschien wel een idee want ik wil niet dat haar ene kant van der hoofdje plat word natuurlijk. Pff over zulke dingen kan ik echt wakker liggen he :( En dan ga ik nog 10 x bij der kijken of ze nog wel goed ligt met haar hoofdje etc.

Pff ik voel me ff down hoor, mijn man zit in mallorca en ik mis hem :(

Deel Deze Pagina