Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow over de voorkeurshouding, hier werd gezegd dat we het hoofdje moesten draaien omdat je anders kans hebt dat de ene nekspier korter word dan de ander en dan groeien ze dus scheef. Weet niet of het klopt maar zag het al meteen voor me en sindsdien ben ik dus druk bezig met het draaien van zijn hoofdje. Dit werkt trouwens alleen als hij slaapt want als hij wakker is draait hij zijn hoofd gewoon meteen weer terug.

2. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    beetje late reactie, maar nee hij heeft echt honger hij drinkt het meteen binnen no time op als ik hem er wat bij geef,. Kun je dat gewoon mengen met standaard 1 en hoeveel moet je er door deen dan?

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Trouwens, wie van jullie maakt gebruik van een oppas. Bij mij word er dus 1 hele dag opgepast en 1 avondje betaalt. Maar wat is reeel om te geven? Ik vind het echt moeilijk. Mijn vriendin zei dat ze er ong 7,50 voor wilde hebben dat is niet veel toch?>

4. kwebbels

Pff nog iets om druk over te maken :rolleyes:

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wij mochten Julian al rdelijk snel gewoon door laten slapen 's nachts. Moet wel zeggen dat het dan wel moeilijker is om te zorgen dat hij overdag genoeg voedingen binnen krijgt maar dan maak ik hem een paar keer om de 3uur wakker ipv om de 4 uur en dan komen we er ook wel weer.

6. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik heb er nog geen ervaring mee, hier heeft alleen mijn schoonmoeder nog maar opgepast en die wil er niks voor, maar dat lijkt me wel een redelijk bedrag

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Uhhh geen idee eigenlijk...mijn moeder pas altijd op als we ff weg gaan.
    Als ik ga werken past mijn moeder 3dgn op en we hoeven haar (maar) 100 euro per maand te betalen (al zal ze wel zo nu en dan wat extra's van ons krijgen hoor)

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier ook geen oppas maar het lijkt mij geen hoog bedrag.

9. kwebbels

7,50 per uur bedoel ik

10. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Dat vind ik ook zo lastig, ik weet het ook niet, normaal kijgt timo 5 flesjes van 135 en 1 van165, maar de laatste dagen heeft ie steeds meer nodig waardoor ik constant aan het na voeden ben. Ik heb al geprobeerd hem elke keer 165 te geven maar dan laat ie 40 staan en komt een haf uur tot een uur later toch nog voor de rest

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoe lang slaapt hij dan in de nacht?

Tygo kwam na de geboorte 1 of 2x per nacht
    Toen met een maand ofzo 1x per nacht
    En nu 1,5 week niet (muv 1x)...

12. kwebbels

Ja mijn schoonmoeder gaat ook oppassen maar die hoeft er niks voor te hebben. Maar die zullen we gewoon ook wel wat geven af en toe natuurlijk.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    weet wel dat ik bij het kdv 6.10per uur moet betalen en toen ik vroeger af en toe zelf bij mensen oppaste kreeg ik volgens mij 5gulden ofzo per uur maar ja dat is dus al een hele tijd geleden.

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo drinkt zijn fles de laatste tijd binnen 20 min. leeg maar ik geef hem een uur...
    Tygo wil graag pauzes tussendoor, dan speelt ie weer ff in zijn wipper of box en dan begint ie weer te jengelen en als ik bijv om 14:00 uur begonnen ben met de fles dan laat ie na 15 min. de speen los...laat ie een boertje, dan doet ie net alsof ie niet meer moet, maar dan toch weer wel, maar dan toch weer niet (tis een spel hihi) en dan drinkt ie de rest maar goed na 15:00 uur probeer ik het dus niet meer want dan weet ik gewoon zker dat ie het niet opdrinkt...

15. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    dat spelletje speelt timo dus ook :D , gelukkig ik dacht al dat ik wat niet goed deed. Dan ga ik het de volgende keer ook zo proberen

16. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    dames ik spam in mijn album.... en op hyves

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Leuke foto's !
    Enne wat een leuk kindermeisje heb je ;)

18. kwebbels

Nou dames ik ga lekker afsluiten en een boekje lezen in bed! Weltrusten allemaal

19. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Silla, ik zit ook op fv en laat Isabella zelf bepalen wanneer ze eet, een baby word nl met een natuurlijk hongergevoel geboren. Ik laat haar dan ook zelf wakker worden....ze heeft hier echt haar eigen ritme al in gevonden. Dat ritme is af en toe nadelig voor mij maar a la daar komen we ook wel weer door. concreet houd dit in dat Isabella minimaal 4 uur tussen haar voedingen heeft zitten...vooral als het hier behoorlijk warm is overdag wil ze nog wel eens 6-8 uurtjes wachten voor ze zich meldt. s'avonds haalt ze dit dan weer in, door om de 3 uur te komen. Ik doe nix extra's in de fles of zo, gewoon 150 cc, meer gaat er toch niet in :)

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Slaap lekker meis!

Deel Deze Pagina