bedacht me ook...de laatste 1,5 week kreeg meneer zijn laatste fles tussen 21:00 - 22:00 uur en kwam dan ong. 7 uurtjes nadien weer voor een fles dus wie weet komt ie of strakkies nog of om 3 uur vannacht
Slaap lekker silla Ik ga er ook maar vandoor mn vriend komt thuis van zn werk nog maar even in de tuin wat drinken en dan hoop ik rond 00uur de laatste fles tot morgenvroeg [-o<
bovendien ben ik snachts echt niet zo aktief er echt uit te gaan! 2 klaargemaakte flessen en een flessenwarmer gaan s'avonds mee naar boven!
Precies, ga elke avond (ookal slaapt ie door) met een mini boodschappentas naar boven... Inhoud; - Thermosfles met heet water; - Flesje bronwater; - Fles; - Bakjes met voedingen; - Sab Simplex; - Babyfoon; - GSM
Nee zelfs dat duurt me te lang moet ik me bed uit om de stekker erin te doen Nee kep een AVent flessenwarmer en daar gaat de Difraxflessen niet in Maar goed dit werkt prima
Nee niet meer... Alleen wanneer ie in de nacht (toch) komt dan haal ik hem uit zijn eigen bed en ga na de fles in zijn wiegje (die staat er dus nog voor practische redenen) want als ik s nacht's moet flessen en al niet op mijn best ben...dan ben ik om 7 uur s morgen HELEMAAL brak en heb er dan HELEMAAL geen kracht meer voor om mijn bed uit te gaan
ok die van mij gaan echt alle flessen in, nu heb ik ook de goedkoopste flessen die ik kon vinden, tja ik strek me hand uit en stop de stekker erin,. o nee doe eerst lampie an
De flessenwarmer is een 2e handsje dus ach tis niet zonde dat ik hem heb hihi. Enne zo'n lichtje tijdens het maken van de fles is handig idd
Isa slaapt gewoon langer en beter als ze bij ons ligt plus Piens kamer ligt direkt naast haar eigen kamertje.....
inderdaad, anders word je de volgende morgen waarsch. opgebracht voor openbaar dronkenschap wegens het naastgieten
niet bang voor wiegedood? In het stukje wat ik tig pagina's terug heb gezet, staat in tm 5 maand zoveel mogelijk in de buurt houden ook overdag.....trouwens ook zonder wiegedood zou ik het doen
Ik ga wat "quality time" met mannetje besteden... kep al mijn boodschappentas alweer ingepakt dus we kunnen zo naar boven... SLAAP LEKKER ALLEMAAAL!