tot 31-10 en dan moet je ff deze pagina pakken: http://www.pixum.nl/promoties/probeernu ... u_100fp_NL
Hallo meiden, Ben even niet geweest, omdat ik het druk heb gehad met van alles en nog wat en als ik dan hier kwam en zag dat er tig pagina's bij waren gekomen, had ik even geen zin om dat allemaal bij langs te gaan. Even een heel egoberichtje van mijn kant, want ik zit er even doorheen. We zijn vanmiddag met Marin naar het CB geweest voor de prikjes, maar ben enorm geschrokken omdat ze maar 30 gram gegroeid is in 4 weken tijd! Nou vond de arts niet dat ik mij direct zorgen moest gaan maken, omdat ik ook aangaf dat Marin een heel tevreden meisje is. Ze heeft Marin onderzocht en kon ook niets vinden. Het zag er allemaal goed uit. Dus ik moet nu een dag lang haar voor de voeding en na de voeding wegen om te kijken hoeveel ze binnenkrijgt. Als dit te weinig is, gaan we proberen om de productie weer op gang te krijgen, lukt dit allemaal niet dan stappen we over op flesvoeding. Ik hoop maar dat het aan de voeding ligt en dat het niet iets anders is. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Ik zag in de gauwigheid een berichtje van Silla met de vraag of ik de lijst van haar over wil nemen en dat wil ik natuurlijk wel. Maar ik weet nog niet of het vanavond gaat lukken om hem hier neer te zetten, maar dan weten jullie in elk geval dat de pb'tjes weer mijn kant op mogen Nu eerst koken en dan Marin voeden!
O jee, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Ik denk haast wel hoor dat het aan de voeding ligt anders had je vast andere signalen gehad van haar dat ze niet lekker in haar vel zou zitten. Hou je ons op de hoogte? Dikke knuf voor jou en je mag me altijd bellen hè als je wilt praten.
hey meid.. das onbewust toch wel ff schrikken. ik hoop ook dat het gewoon aan de voeding ligt en dat jou productie ook weer op gang gebracht kan worden! weet hoe graag jij bv geeft, toch?