Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh moeten we ons nog ff voorstellen begrijp ik voor de nieuwe Juli mama's? ?

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Bedoel je er zo een?

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Anno niem gefeliciteerd met je dochter

Ik vind het wel gezellig hoor, weet niet hoe de rest van de "nieuwe" ervan denken?

Mijn Marcus ligt overdag ook in de slaapkamer (wij wonen gelijkvloers dus kan makkelijk) want mijn dochter is nogal druk en wild dus daar schrikt ie steeds van!

Ik ben ff het bed van me dochter groter aan het maken (juniorbed) en ik kom terug en er zijn meteen 5 pagina's bij! Haha jullie gaan echt hard!

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Silla je hebt een PB van mij zou je die ajb willen lezen?

5. Daar heb ik er wel 1 van:

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Pff, hier had mnr krampjes gisteravond :(. Daarna heeft hij echter wel tot 4.30 uur doorgeslapen (tot 23.00 uur ongeveer had hij bv gehad). om 4.30 uur kwam hij weer, mijn borsten wisten niet wat ze overkwamen hahaha. En daarna kwam hij pas weer om 8.30 uur :D.

Heb hem vandaag al twee keer verschoond, het gaat lekker hier vanmorgen :S. Hij had een spuitluier wat langs de rand ging, dus nieuwe rompertje en kleertjes, daarna ging ik voeden spuugt hij me drie keer onder en zichzelf. de derde keer was ik er op bedacht, heb trouwens nog niet zoveel meegemaakt bij hem :S. En onder het drinken weer flink wat gepruttel, en ja hoor weer flinke luier en ernaast, dus weer omkleden... Nu ligt mnr te slapen.

Is het trouwens erg als ze een keer flink terug geven? Of heeft hij dan gewoon teveel gehad?

Trouwens een vraagje he, ik vloei nog steeds heel licht, het was een paar dagen gestopt maar later dus weer begonnen. Nu heb ik as dinsdag mijn nacontrole, gebeurt dat wel vaker bij vrouwen en kan het wachten tot dinsdag of moet ik dokter bellen?

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou tis een charmeur 1ste klas dus het zal me niet verbazen dat hij idd zo gaat worden ;)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D kan me dr niks van herrinneren ;)

dan word het weer tijd voor een fles?

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Sen wanneer vetrek jij nou voor de vakantie?

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

begin nu toch echt te denken dat je telepatisch aangelegd bent ofzo. ;)
    het is echt alsof ik mijn eigen antwoorden zo nu en dan terug lees :) :)

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Brrr, lijkt me niks voor een man, ik krijg er zelfs een naar gevoel van.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    volgens mij is het geen ramp als ze een keer terug geven hoor, heeft novalie ook wel een. zolang ze genoeg binnen krijgen.

Ben je niet gewoon weer ongesteld geworden?

en wat je bevalling betreft heel herkenbaar, ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik DE prestatie heb geleverd.. meer of ik dr gewoon ergens gejat heb ofzo.

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Zo... dat is inderdaad al een flink verschil :D. Kun je nagaan dat onze beebs over 9 weken ook zo groot zullen zijn.

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

over 10 wk zijn we allemaal weer zo'n beetje aan het werk dus dan wordt het denk ik wel weer wat minder

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hou op zeg! ik vind haar nu al zo groot...

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Denk het wel, al waren er voor het verlof ook wel dagen dat het hard ging..

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

kan hij wel al goed timen zeg.

maar zal zo ook eens naar die van mij kijken want die heeft om 8 haar laatste fles gehad en toen ik net keek was ze nog heerlijk in dromenland

18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Nou dat kan ik me voorstellen zeg! Balen als je dan met een sport moet stoppen waar je heel goed in bent door zoiets :(.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Nou het verandert inderdaad als je kids hebt, voorheen was de machine hier 1 a 2x per week aan, nu elke dag gewoon :)

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gelezen en beantwoord ;)

Share This Page