Anno niem gefeliciteerd met je dochter Ik vind het wel gezellig hoor, weet niet hoe de rest van de "nieuwe" ervan denken? Mijn Marcus ligt overdag ook in de slaapkamer (wij wonen gelijkvloers dus kan makkelijk) want mijn dochter is nogal druk en wild dus daar schrikt ie steeds van! Ik ben ff het bed van me dochter groter aan het maken (juniorbed) en ik kom terug en er zijn meteen 5 pagina's bij! Haha jullie gaan echt hard!
Pff, hier had mnr krampjes gisteravond . Daarna heeft hij echter wel tot 4.30 uur doorgeslapen (tot 23.00 uur ongeveer had hij bv gehad). om 4.30 uur kwam hij weer, mijn borsten wisten niet wat ze overkwamen hahaha. En daarna kwam hij pas weer om 8.30 uur . Heb hem vandaag al twee keer verschoond, het gaat lekker hier vanmorgen :S. Hij had een spuitluier wat langs de rand ging, dus nieuwe rompertje en kleertjes, daarna ging ik voeden spuugt hij me drie keer onder en zichzelf. de derde keer was ik er op bedacht, heb trouwens nog niet zoveel meegemaakt bij hem :S. En onder het drinken weer flink wat gepruttel, en ja hoor weer flinke luier en ernaast, dus weer omkleden... Nu ligt mnr te slapen. Is het trouwens erg als ze een keer flink terug geven? Of heeft hij dan gewoon teveel gehad? Trouwens een vraagje he, ik vloei nog steeds heel licht, het was een paar dagen gestopt maar later dus weer begonnen. Nu heb ik as dinsdag mijn nacontrole, gebeurt dat wel vaker bij vrouwen en kan het wachten tot dinsdag of moet ik dokter bellen?
begin nu toch echt te denken dat je telepatisch aangelegd bent ofzo. het is echt alsof ik mijn eigen antwoorden zo nu en dan terug lees
volgens mij is het geen ramp als ze een keer terug geven hoor, heeft novalie ook wel een. zolang ze genoeg binnen krijgen. Ben je niet gewoon weer ongesteld geworden? en wat je bevalling betreft heel herkenbaar, ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik DE prestatie heb geleverd.. meer of ik dr gewoon ergens gejat heb ofzo.
Zo... dat is inderdaad al een flink verschil . Kun je nagaan dat onze beebs over 9 weken ook zo groot zullen zijn.
over 10 wk zijn we allemaal weer zo'n beetje aan het werk dus dan wordt het denk ik wel weer wat minder
kan hij wel al goed timen zeg. maar zal zo ook eens naar die van mij kijken want die heeft om 8 haar laatste fles gehad en toen ik net keek was ze nog heerlijk in dromenland
Nou dat kan ik me voorstellen zeg! Balen als je dan met een sport moet stoppen waar je heel goed in bent door zoiets .
Nou het verandert inderdaad als je kids hebt, voorheen was de machine hier 1 a 2x per week aan, nu elke dag gewoon