Dat was lekker gezellig in je eentje zo op het forum, of niet Silla? Heel veel plezier vanavond... Daantje, beterschap met je hoofdpijn.. Jess, succes met verhuizen.. Nou, Esmée heeft een topdag vandaag.. Ze heeft gister van half 10 tot 4 geslapen, toen tot kwart over 8, daarna van kwart voor 9 tot kwart over 1, toen tot 5 uur en is ze een tijdje wakker geweest en ligt half om half met Christian te slapen in bed Straks na de laatste voeding lekker in een rustgevend badje en daarna hopelijk doorslapen.... Liefs Wendie
Ingrid, ben je nog de stad in geweest met Roeland? En nog iets leuks gekocht? Lientje, de BV gaat hier goed. Soms ben ik wel eens onzeker, zoals de momenten dat ze na 2 uur al weer voeding wil en dan vraag ik mij wel eens af of ze genoeg krijgt. Gaat bij jou de BV ook nog goed? Sassa en Daantje, ik hoop voor jullie dat de hoofdpijn snel over is. Jess, hoe is de verhuizing gegaan? Moesje, gezellig zo'n stadsfeest. Ik denk dat Timo vannacht wel lekker door gaat slapen na zoveel belevenissen vandaag Silla, veel plezier vanavond. En alvast ook voor morgen toegewenst! Wendie, wat lekker zeg dat Esmée zo'n topdag heeft vandaag. Ik hoop voor je dat ze vannacht ook lekker doorslaapt!
Meid, jij kent Tygo het beste, want jij ziet het elke dag.. Zolang hij lekker levenslustig blijft en voor de rest goed groeit, goeie poepluiers en plasluiers heeft, dan maakt het volgens mij niet uit of hij 's nachts lekker doorslaapt... Zolang jij een tevreden kind hebt zou ik gewoon zo doorgaan zoals je nu doet..
Zoveel als Joost gister geslapen heeft (nawerking van de behandeling bij de chiropractor?!), zo weinig heeft 'ie vandaag geslapen. Hij was wel de hele dag een beetje onrustig en heeft redelijk wat gespuugd. Hij heeft nu volgens mij geen krampjes (had ze vanmiddag wel toen we weg waren ) maar ligt nu in de draagdoek te slapen. Wel warm, maar goed, hij slaapt!
Heb nog effe de andere draagtechniek (buik tegen buik) uitgeprobeerd.... Vond 'ie wel fijn (ik niet toen hij moest spugen, jakkiebah), maar is geloof ik nog niet zo goed voor zijn nek. Of dat komt doordat hij vandaag erg onrustig was (en heel beweeglijk met zijn nek/hoofd; dan mist hij dus steun).
Jessbutterfly; Ramoontje heeft mijn banner gemaakt (en voor nog vele anderen!) Misschien wil ze er voor jou ook een maken hihi. Ja ik zou ook nooit zomaar mijn vinger in een mondje van een baby steken Doe je toch niet...Naja ik overdrijf dus niet gelukkig Ik lees dat je aan het verhuizen ben. Fijn dat alles zo snel geregeld kan worden zeg! Esther; Fijn dat alles zo goed gaat nu je wat rust en regelmaat hebt! En is voor jouw inderdaad ook heel veel rust. Ik heb dat op een gegeven moment ook een beetje toegepast hier ( iniedergeval voor de avond) want anders zat ik om 12 uur savonds nog klaarwakker met haar op mijn arm. Dus nou leg ik haar zo tussen 7 en 8(ligt een beetje aan haar laatste voeding) op bed (hoe wakker ze ook is) en dan valt ze gewoon lekker in slaap. Af en toe huilt ze wel is maar over het algemeen gaat het gewoon aardig! Lientje; Dat is inderdaad fijn dat ze dan ook nog tevreden is met een speentje! Ik geef alleen geen speen dus. Veraatje; Marin heeft dus echt last gehad van het groeisprongetje bij ongeveer 6 weken! Wel goed al dat ze de hele nacht doorslaapt hoor.. Ingrid; Jammer dat je dan toch zelf weer je bed uit moet zeg Ik heb een keer geprobeerd om hem de nachtvoeding te laten geven, maar toen sliep ze dus door Oh ja en nog een keer toen kwam ze wél maar toen beweerde die dat die de nachtvoeding al gegeven had Die lag dus gewoon echt heeel diep te slapen en toen ik ging kijken stond het flesje er nog dus die lag lekker te dromen Essie; Bedankt voor de info over de tarieven van het oppassen. Ik heb het met mijn man besproken en ik vind het ook wel erg ver gaan hoor. Ze zei in eerste instantie dat ze het voor niks wilde doen (maar dat wilde ik niet hebben omdat ze toch haar avondje er voor opoffert) en vervolgens komt ze met zo n bedrag per uur..Ik dacht meer aan 20 euro voor een avondje ofzo Maar goed ik ga het zeggen en staat haar het niet aan dan vraag ik me zusje want die zou het ook hartstikke leuk vinden. Sassal; Indi had van de week ook een dag dat ze gewoon echt de hele dag aan het slapen was. Ze groeien ook zo hard en ze zullen het gewoon nodig hebben. En misschien van het warme weer worden ze ook wat slaperiger natuurlijk. Ik krijg altijd koppijn als ik te weinig drink, misschien een tip om aan te denken? Daantje; Voel je je al wat beter? Silla; hihi dat heeft Indi ook hoor. Mijn man kijkt ook echt zo als ze huilt van ''ik weet niet wat ze wil dus neem jij haar even?'' Maar daar reageer ik dan niet op want ik vind dat hij dat soort dingen ook op moet lossen. Ik weet natuurlijk ook niet altijd wat er aan de hand is. Veel plezier vanavond op het feest! Ramoontje; wat ziet dat er heerlijk uit zeg in zo n draagdoek je mannetje lekker tegen je aan!
Nou ik heb wel een lekkere dag gehad. Ben de hele dag bij mijn schoonmoeder geweest en was erg gezellig. We hebben heeel veel gewandeld en lekker getutteld en gekletst bij haar thuis. was rond een uur of half 8 thuis, Indi even een beetje gewassen want ze had zichzelf ondergepoept en het was ook ngo eens gaan lekker (maar dan omhoog hoe dat kan weet ik ook niet ) en even de vitamientjes gegeven en de voeding. Toen lekker in bedje gelegd en na even een beetje gejammerd te hebben ligt ze nu volgens mij lekker te slapen. Ik ben heel erg moe want het was best een drukke dag. Morgen zou ik met mijn zus naar mijn oma gaan (haar vriend zou ons brengen ) maar ik hoorde maar nisk dus toen ik belde om te vragen hoelaat ze ons op zouden komen halen had ze een heel verhaal dat ze toch opeens wel om moesten rijden als ze ons op kwamen halen en blabla. Nou ja oke laat maar zitten dan hoor. pff baal wel want ik had er op gerekend en aangezien mijn man weg is het weekend wil ik het helemaal vol gepland hebben want anders ben ik gewoon te veel mee bezig dat hij weg is (lees: janken en mezelf zielig voelen ) maar goed me schoonouders belde en die wilde even bij Indi komen kijken dus naja dan doen we dat maar he Sen ben je veilig thuis gekomen? Ik hoop dat het internet probleem al is opgelost!
Zo, was ik ook nog ff voor het slapen gaan... Esmée heeft rond kwart over 8 laatste voeding gehad, toen in badje, toen nog ff voeding als toetje en vanaf 9 uur ligt ze al te slapen.. Wat was dat heerlijk.. Heb ff lekker filmpje af kunnen kijken met mn man.. Wat is ze vandaag toch heerlijk bezig.. Dit mag wel langer doorgaan zo... Mooie foto's Ramoontje.. Vervelend dat het morgen niet doorgaat Kwebbels.. Maar je hebt een goede band met je schoonouders? Want dan wordt dat toch wel gezellig? Liefs Wendie
Ben dus niet de stad ingeweest want roeland zou om 3uur thuis zijn en kwam dus pas om 4 uur thuis en moest toen nog andere kleren aandoen, nou sorry hoor dan hoeft het van mij al niet meer en dan nog vragen waarom ik zo kortaf doe Nou bedenk dat dan ook zelf maar, heb het hem al vaker verteld dat als we afspraken maken ik graag wil dat hij ze ook nakomt anders heeft het ook weinig zin om afspraken te maken maar blijkbaar is dat moeilijk voor hem. Hebben nog wel even boodschappen gedaan want had geen drinken meer voor mezelf in huis en hij had de auto mee dus heb de hele middag aan het water gezeten wat opzich niet erg is maar voor 's avonds wil ik dan wel graag wat anders.
Ik heb me toch een schoonmaaktic achter de rug net, pffff... En dat met die hitte... Mahjah het was ook wel weer nodig hoor OF Mayron had vandaag last van de warmte, OF hij had een sprongetje, want hij was vandaag onwijs jankerig en zeurderig en dronk heel slordig en heel weinig... Ik heb hem maar ingebakerd want hij werd steeds wakker als ie net sliep en nu slaapt ie alweer even... Verder niets boeiends gebeurd hier
Hier net zo, hij was ontzettend hangerig en huilerig. Kwam ook extra vaak voor de fles, heb hem dan elke keer maar 30cc aangeboden en daarna was hij weer rustig om vervolgens bij de volgende fles de 30cc weer te laten staan en na een uurtje weer te komen voor die 30cc. Zo blijft mama in beweging zal hij wel gedacht hebben. Hebben hem net even in bad gedaan en zijn laatste fles gegeven en nu ligt hij wakker in bed maar hij is stil dus laat hem maar mooi liggen, hij heeft zijn woezel en pip cd aan en de deur is een stukje open want zodra die helemaal dicht gaat gaat hij hulen
pfff timo wil vanavond maar niet slapen hij was al wakker vanaf de vorige fles om 7.45uur,hijis nu net in slaap gevallen, maar eigenlijk moet hij zo nog n flesje, Ik hoop maar dat het morgen avond beter gaat, want dan komen mn ouders oppassen.
Hier precies hetzelfde vanavond huilerig , slecht drinken allleen maar aandacht willen ik snap er niks van
Hier weer een lekkere nacht achter de rug. Esmée is gisteravond om 9 uur in slaap gevallen tot 3 uur, daarna om half 8 weer.. Heerlijk... Oh, ze moet nu de andere kant drinken. Wou ze net niet, was weer in slaap gevallen. doei! Hoop dat jullie ook goede nacht hebben gehad ondanks gisteravond en middag..
Goedemorgen, hier ook een rustige nacht achter de rug. Vandaag ga ik niet veel bijzonders doen, alleen m'n schoonmoeder komt langs. Verder zal het wel chillen worden en lekker in de zon zitten ofzow want ik lijk wel een wandelende lijkwade