Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Doei tot morgen. :D

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ik denk t wel dat ze nu een sprongetje door aant maken is. ze is tenslotte 14 weken en 2 dagen. maar t is wel verdomd lastig :cry: voor haar en voor ons

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt toch echt als de groeisprong. :(

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daarvoor kan je terrecht bij Essie of Rensie en ik meen KK.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo heet het winkelcentrum, maar denk niet dat die het is want dat is een bestaand filiaal en geen nieuwe. :)

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mag ik wat zeggen? :oops:

Ik wil geen mensen voor het hoofd stoten ofzo, maar ik vind de anno-momentjes soms niet zo leuk. Mede hierdoor worden zoveel pagina's gevuld, die niemand echt meer na gaat lezen en daardoor worden soms belangrijke dingen over het hoofd gezien.
    Kijk, als je ergens mee zit en je wilt het hier op het forum kwijt omdat je graag wilt horen wat anderen denken, dan kan het maar zo zijn dat je bijna geen reactie krijgt omdat niet iedereen alles naleest en dat is toch best jammer.
    Ik krijg soms het gevoel dat ik totaal niet meer op de hoogte ben van de dingen die bij sommigen spelen en dat vind ik vervelend.. ik kan dan niet vragen: Hoe is dat afgelopen of hoe is het nu met jou.
    Dat zou wel kunnen als ik alles ga lezen, maar dat lukt echt niet!
    Nu heb ik mijn zorgen uitgesproken over Marin en dan wil ik graag van anderen horen hoe zij er over denken, maar dat gaat zo niet lukken en dat vind ik jammer.

Sorry dat ik dit zeg, ik zit gewoon ook nu even niet lekker in mijn vel, maar ik wil dit toch even kwijt. Misschien zijn er meer die dit vinden of misschien vinden jullie dat ik mij aanstel. Dat mag allemaal :D

Ik hoop nu niet dat er mensen boos op mij zijn, want dat is absoluut niet de bedoeling!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Silla heeft een grote dip, dingen op het werk gaan anders lopen dan ze hadden afgesproken. :(

Silla heeft de lijst overgedragen aan Veraatje dus alle PB's kunnen naar haar.

Veraatje was met Marin naar het CB geweest en ze was maar 60 gram aangekomen in een maand tijd dus nu moet ze een dag na iedere voeding wegen en misschien over op flesvoeding als het daar aan ligt. :(

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    jeroen is thuis en heb t gevraagd, t zat in lagerweide. vlakbij hessing. met die dure autos langs de snelweg.

hey ik ben er vandoor want ik kan wel janken van ellende en ben ook nog dingen vergeten te halen uit de supermarkt dus ik kan weer weg. wil jeroen er niet lastig mee vallen want die heeft een zware dag gehad op zijn werk. en daarna weer nikita eten proberen te geven(hopelijk zonder al dat gehuil want dan ga ik gewoon mee janken ben ik bang)

fijne avond en ik kom morgen wel weer ff om de hoek gluren

groetjes susanne

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo het gaat echt beter. :D
    Hopen dat de trent zich voortzet.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

Ik ben er even twee naar bed doen. ;)

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    sterkte meid en een knuffel voor jou. hier zit ik ook absoluut niet lekker in mijn vel. heb t gevoel dat ik op t moment iedereen kan aanvliegen, en daarnaast is nikita ook nog eens heeeel vervelend.
    als ik zo je verhaal lees dan klinkt t toch echt alsof t aan de voeding ligt. anders was marin helemaal niet zo tevreden denk ik.
    die anno momentjes lees ik gewoon overheen. stoor me er niet echt aan maar dat is voor iedereen anders, en je stelt je heus niet aan als je t zo ervaart,'
    ik ga nu echt weg dus een fijne avond allemaal

liefs susanne

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Eigenlijk heb je gewoon gelijk! Alhoewel ik er ook meestal wel overheen lees ;) .

Ik las in het berichtje onder het jouwe, waarin Senn mijn vraag wat ik gemist heb, dat het niet zo lekker gaat met Marin op dit moment. Of nou ja, dat ze niet zo veel was aangekomen. Dat is vervelend zeg. Hebben ze je nu geadviseerd om alleen na iedere voeding te wegen, of hebben ze ook nog wat anders geadviseerd op het CB?
    Ik weet van een vriendin van me, dat het bij haar dochtertje op een gegeven moment ook zo was, en zij moest toen van het CB hier, de laatste voeding een flesvoeding geven en dan de andere voedingen gewoon BV om te kijken of dat hielp. Zij is uiteindelijk helemaal overgestapt omdat het voor haar dochtertje beter was, maar misschien dat je het op die manier toch wat kunt verbeteren en Marin toch voldoende aankomt.

Iig een dikke digi-knuf voor jou en Marin!

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

pMeiden meiden,

Jullie kletsen echt heel veel!
    Om nou alle pagina's terug te moeten lezen :cry:
    Vaak lees ik de dingen uit Senniha haar quotes ;)

Veraatje, jee dat is schrikken zeg! Hopelijk ligt het alleen aan de voeding en komt het weer goed op gang! Meide mege dikke knuf voor jou!
    En ik snap wat je bedoelt met Anno momentjes.. Zelf vind ik het wel grappig om te lezen, maar idd wat je zegt dat daardoor niet iedereen terug leest en "belangrijke dingen" niet ziet is ook erg jammer. Vooral als jezelf het berichtje geplaatst hebt en erg bezorgd bent. ;)

Silla, balen meid, Ook voor jou een giga knuf!

Susanne klinkt idd als een sprongetje! Erg vermoeiend is het! Maar het komt weer goed! ;)

Daantje gefeli met de gewonnen battle!

verder weet ik het even niet meer..

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Thanks Senn!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost pakt het nu grootser aan: hij laat zijn girafje links liggen en is maar aan het badlaken begonnen :) .

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Veraatje heb je nog tips gekregen om de borstvoeding weer op gang te krijgen? Ik weet van mijn zus dat zij oud bruin bier of zoiets dronk! Zij had me toch een melk!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ook een dikke knuffel voor jou!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oei, Joost is het geloof ik beu in de box. Ligt zich mega boos te maken, maar is volgens mij gewoon ook moe :rolleyes:.

Ik word volgens mij ook verkouden en heb al de hele dag zo'n naar gevoel in mijn hoofd (geen echte hoofdpijn, maar toch)

Oh, de kijkers waren erg positief :confused:. De vrouw iig, die wilde eigenlijk gelijk wel kopen, de man nog wat minder, maar die wil eigenlijk ook helemaal niet weg waar ze nu wonen :confused:. Zij wel vanwege de kinderen ;). Nou ja we zien wel!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik boos op jou? :rolleyes:
    Dan moet er echt heel wat gebeuren. ;)

Misschien dat anderen dat mee kunnen nemen in hun overweging.

Ik heb bijna nooit Annoniemmomentjes.
    Gelden die ook als je aan het quoten bent?
    Dan heb ik het soms niet door. :oops:

Heb je al een weegschaal voor Marin?

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Knuf voor jou meis, en wat kan een groeisprong soms energie van je vreten hè. ;)

Ik weet waar Jeroen bedoelt en ook waar die autozaak zit.
    Nl half in de geluidswal langs de A2. :)

Deel Deze Pagina