eigenlijk geef ik je helemaal gelijk ik ben de hele dag bezig geweest om terug te lezen en heb j eong 4 pagina's tussen zitten met anno momentjes kijk scheelt me weer 4 pagina's terug te lezen want je kijk toch de hele pagina na om te kijken of er toevallig geen berichtje van iemand anders tussen staat sorry als k mensen tegen het hoofd stoot veraatje ik geef je een dikke knuff vanaf hier
kijk jullie kletsen zoveel dat ik gewoon de nummer van het pagina waar k gebleven ben op moet schrijven
Klinkt goed, die welwillende vrouw dan. Van je "hoofdpijn" is minder. Ik heb het ook maar dat komt omdat mijn holtes vol zitten met snot om het maar even zo te zeggen.
Goed wel. De vrouw was zeer positief (vertelde buiten tegen de makelaar dat ze eigenlijk gelijk wel wilde kopen ), maar meneer was wat terughoudender, maar dat kwam omdat die eigenlijk niet weg wil uit het huis waar ze nu wonen (vertelde de makelaar mij). Zij wil dus wel met het oog op de kinderen. Nou ja, we zien wel waar het schip strandt.
Hij is nu gelukkig in slaap gevallen! Nu ie nog maar 1 schepje nutriton krijgt in zijn fles, spuugt ie dus wel weer meer ....*zucht* Of zou dat komen doordat ie verkouden is?
Ja heb ik ook wel eens gehoord, maar dan om de BV op gang te brengen. Donker bier (oftewel oudbruin).
Ik had het gewoon nog een keer geschreven . Ik heb ook het idee dat het geen hoofdpijn is, maar dat er dus een stevige verkoudheid aan zit te komen
klopt helemaal zeiden ze hier in het ziekenhuis ook dat als ik thuis was donker bier te drinken om de borstvoeding meer op gang te helpen vroeger deden ze dat ook al zei me moeder