Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen de rest is me niet gelukt.

Vandaag is het kraamfeest en zie er als een berg tegen op. Bedenk elke keer wel weer iets wat we vergeten zijn. Gisteravond alle muffins gebakken en die met gebakglazuur bewerkt en daar dan de muisjes overheen (denk trouwens niet dat ik er genoeg heb dus smeer ook maar wat gewone beschuit met muisjes). We hebben ze als een toren opgestapeld. Ik zal straks als alles staat een foto maken.
    Heb ook geen flauw idee hoeveel mensen er komen, ook niet van mijn werk. Zou een lijstje krijgen van mijn vervangster maar heb niks gezien! :rolleyes: lekker handig!
    Ok het is maar 2 uurtjes die moeten door te komen zijn toch? Zen Zen....

2. nog een vraag. Heb vrijdag mijn menstruatie weer gekregen voor het eerst. Maar het begon vrij rustig en nu verlies ik ontzettend veel bloed (meer dan dat ik altijd had) is dat normaal? Het vloeit nu net zo als een week na de bevalling zeg maar.

Allemaal een mooie dag vandaag en lekker genieten van het weer.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb er even op gegoogled en het is normaal...

Jij ook een mooie, zonnige dag

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Jeetje wat is het hier rustig geweest zeg!
    Zeker allemaal lekker aan het genieten geweest van het heerlijke weer, op ML na las ik, want die is aan de schoonmaak geweest :) .

Hier heeft Merel gisteren weer een "ik wil niet slapen dagje" gehad. Ze is van 8:00 uur tot ongeveer 21:30 uur continue wakker geweest. Toen is ze in slaap gevallen tot 4:30 uur.

Verder gisteren hier gezellig de BBQ aangehad met de buurtjes.

Zo ik ga Merel eens badderen en eerlijk gezegd moet ik zelf ook nog :oops: .

Tot later.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier een fijne nacht gehad, Julian heeft om half elf zijn laatste fles gehad en kwam vanochtend om 6 uur pas. Wel jammer dat Roeland dus niet wakker te krijgen was terwijl die hem zou pakken dus ik maar weer sjaggie uit bed waar hij wel wakker van werd maar dus weer te laat. Heb nadat ik de fles heb gegeven een deken en een kussen gepakt en ben op de bank gaan liggen, Julian kwam toen om 9 uur weer en toen moest hij er wel uit om de fles te doen. Baal er gewoon van dat roeland er niet wakker van word want door de weeks als hij moet werken doe ik het ook al 's nachts dus is het wel fijn als hij het in het weekend doet maar helaas.

Julian past trouwens ook steeds beter mt 56, sommige dingen zijn nog wel iets te groot bij de mouwen maar op zich past alles netjes.

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hij slaapt tot ongeveer 7 a 8 uur 's oachtends (nog wel 1 nachtvoeding) daarna van bed en dan tegen elf uur in bad en daarna de fles en weer richting bed.. Dan Slaapt hij tot ongveer 3 uur.. Dan zo'n beetje weer de fles en dan s avonds tegen 8 uuur weer naar bed! En dit gaat super! Sem is veel rustieger en tevredener!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb nu ook mijn menstruatie en hij duurt sowieso langer als voorheen. Zal wel normaal zijn denk ik.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb hier een wonderkind! Hij probeert gewoon vooruit te komen als je hem op zijn buik neerlegt en word toch een potje sjaggie als het niet lukt, dat laatste heeft hij denk ik van mij geerft :oops: Ook probeert hij zich in bed al op zijn buik te rollen, gelukkig rolt hij zodra hij op zijn zij terecht komt weer terug maar heeft de wel tot gevolg dat hij heel anders in bed wakker word dan ik hem er in gelegd heb. Vind het allemaal wel erg vroeg hoor, hij is nog nieteens 3 weken dus hij moet het maar even rustig aan doen en zich op andere dingen gaan richten zoals het knuffelen met mij enzo. Ook heeft hij de honden inmiddels door en die vind hij echt super interessant, zij hem gelukkig ook! Ook handig als je wil dat hij zijn hoofd anders neerlegt, dan laten we gewoon een hond aan die kant zitten en dan kijkt hij daarna :) :) :)

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Inderdaad lullig om tijdens een goed gesprek in slaap te vallen :) . Dus mooi dat je zo lang hebt kunnen slapen :D !

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Je was natuurlijk wel een aardig stukje overtijd dus qua leeftijd is hij dan ietsjes ouder. En dan bedoel ik qua ontwikkeling is hij bijna 5 weken, snap je? Maar desalniettemin wel knap hoor!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gisteravond wilde ik het goed maken, maar toen hubbie naar bed kwam, sliep ik dus al (hoezo moe?) :rolleyes: :D . Nou ja, vanavond maar een nieuwe poging doen om het goed te maken.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    is iedereen van het heerlijke weer aant genieten?
    groot gelijk!
    hier gaat het gelukkig weer wat beterder, hubbie is alweer voor dj aant spelen, is nu gelukkig wel redelijk op tijd klaar 23.00 uur vanavond.
    mika kwam vannacht om half 4, heb ik hem de fles gegeven nog even onder gekeuveld en toen verschoond en naar bed, na een kwartier werd het brullen en krijsen, mama weer uit bed even troosten, toen weer naar bed en na een kwartier weer hetzelfde liedje (papa was inmiddels ook al lang en breed thuis), dus mama kon er weer uit, na nog een keertje voor lucht alarm gespeeld te hebben werd papa toch wakker (eigenlijk om naar de wc te gaan) en kwam ook even een kijkje nemen, uit eindelijk was het half 5 toen ik naar bed ging papa lag er natuurlijk weer in, om vervolgens om kwart over 8 weer gewekt te worden door ons luchtalarm.
    mama vraagt of papa mika even de fles wil geven aangezien mama maar 3 uurtjes geslapen had in totaal ongeveer, maar papa wilde liever slapen, dus mama weer chaggie uit bed maar meteen de kleren aan gedaan toen papa zei anders doe ik het wel maar toen hoefde het al niet meer, en pas nadat ik mika weer verschoond had en een wasje gedraaid en opgehangen had en mezelf iets te eten gemaakt had werd papa wakker en stond ie op (ongeveer 10 uur).
    onder in de kamer was vanmorgen niks opgeruimd nadat hij terug kwam van het draaien, dus kon ik ook nog zijn rommel opruimen en hij word me toch een potje chaggie als ik eens iets niet opruim, maar heb mijn geduld nog kunnen bewaren, had geen zin in ruzie zo vlak voordat er bezoek komt.

nou dit was mijn ego bericht(je) nu ga ik even nog wat terug lezen

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat doet mika nog niet, maar denk dat het bij hem ook niet lang meer gaat duren.
    en als je hem een slaapzak aandoet in bed rolt ie dan nog om? moet zeggen bij mika werkt het niet helemaal, heb het gister even goed nog dwars in bed gevonden al heeft ie wel flink liggen krijsen misschien dat het daardoor ook kwam

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat herken ik ook, zo gaat het ook bij ons en als ik hem al wakker krijg valt ie meestal weer terug in slaap zodat ik er 9 van de 10 keer toch uit moet, en als ik langs het bed sta dan zegt ie van nee laat dat ik ga wel, ja dan hoeft het ook niet meer

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!

hier voor het eerst een nachtje buiten de deur geslapen! We zijn nu nog bij mijn schoonouders in het altijd zonnige zuiden. Gister zijn we vertrokken en alles ging goed. Anoeska heeft lekker geslapen in de auto. Maar toen we er een paar uur waren begon mevr moe te worden en kon niet in slaap komen door alle prikkels! Heel vervelend! Het mezelf toen met haar terug getrokken om een beetje rust te maken. En toen ging het wel, heb haar echt nog niet zo druk en overstuur gezien!
    Toen even snel naar onze slaapkamer kijken om te zien hoe het kinderbedje stond. Nou die hebben we dus helemaal moeten verbouwen die slaapkamer! Het kinderbedje stond bij ons aan het voeteneinde! :confused: No way dus! ga niet slapen met mijn kindje aan mijn voeteneinde!
    Dus nu hebben we het allemaal zo neer gezet dat ze lekker naast ons staat met haar bedje!
    Gister avond rond 23 uur laatste fles gehad en vannacht werd ze om 5 uur wakker voor de fles en toen weer om 8 uur! Wel erg vroeg, maar goed ik vond het netjes omdat ze in een vreemde omgeving in een vreemd bedje lag met de hele avond allemaal prikkels!
    Ze heeft vanmorgen trouwens heel netjes 120 cc gedronken! Terwijl ze normaal met pijn en moeite de 90 bijna op kreeg!

ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe! Gaan jullie nog iets leuks doen met dit mooie weer?

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dikke knuf voor jou.
    Vind het knap hoor dat je het al zo lang volhoudt.
    Ik zou echt gillend gek worden.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die gedachte had ik ook maar Enschede is wel erg ver en voor jou nog verder.

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

hoi allemaal.

Hier een op zich wel lekkere nacht gehad, Indi kwam om 3 uur en om half 6 dus netjes...
    Pff ik baal nog steeds van mijn zus. WIJ zouden namelijk naar mijn oma gaan. Nu gaat ze dus met haar vriend en kan ik niet meer mee grr :evil: mijn oma woont best ver en met de trein zou het 2 uur reizen zijn dus dat doe ik ook niet met Indi. Maar als ze er nou eerder mee kwam kon ik gister met mijn andere zusje mee want die ging ook :( Aangezien mijn oma ernstig ziek is wil ik haar gewoon zien! Als mijn man van de week thuis is past hij maar even een dagje op en ga ik er wel alleen heen. :( maar goed t is niet anders. Mijn schoonouders zijn net geweest en dat was erg gezellig dus dat maakt een hoop goed. Indi is vandaag en gister erg aanhankelijk, niks is goed alleen bij mama liggen :)
    Ik ga vanavond als het wat koeler is lekker wandelen denk ik..

Sen weer veilig thuis zie ik :D

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Deel Deze Pagina