Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. in de middelste staan christian zijn naam en in de linker esmée

niet heel erg duidelijk, maar krijg hem er niet duidelijker op...

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan moet Sonja maar even in de hoek. :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das niet de afspraak natuurlijk. :(

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo spuugde al een tijd niet meer maar zodra ik de schepjes verminder gaat ie weer spugen, maarja dan is het laatste beetje in de fles altijd te dik om door de speen te gaan :rolleyes: en om nou telkens met 2 spenen te gaan werken? Hij drinkt nu door een Aventspeen nr 2 maar die gaat ook net ff te snel waardoor ik tussendoor ff pauzes moet nemen.
    Kep ook een 3 standen speen (van Avent EN Difrax) maar standje 1 gaat dan weer te snel voor Tygo :rolleyes:

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zeikerd. ;)

6. ik doe het met psp. dan maak ik twee lagen en gum ik uit wat ik kleur wil hebben...

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daar hebben we het verder nog niet over gehad (weet trouwens niet of de makelaar dat met ze besproken heeft :oops: ), maar als het moet kan het best snel. Dan gaan we of tijdelijk maar ergens anders zitten of we kunnen snel in dat huis terecht waar we ons oog op hebben laten vallen. Die mensen hebben ook aangegeven dat als het nodig is zij tijdelijk wel ergens anders willen gaan zitten :D .

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Apart, en dit is de armband van van Chris?

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    spannend dus... wie weet ga je ove rpaar maand wel naar belgie....

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou klonteren doet het niet....de vezels verstoppen gewoon het gaatje van de speen (en daar had ik nog niet eerder last van) :rolleyes: .

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das dan lastig hè. :(

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, zo loop je in een t-shirt en zou in een trui en je winterjas :( . Wie zou daar nou niet verkouden van worden?

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En zo schuift iedereen een huisje op. :)

Zal wel top zijn als het verkocht is. :)

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo

hmm zelfs daar ben ik te dom voor heb het vorig jaar geprobeerd met psp en het wou me maar niet lukken dus heb die maar weer snel verwijderd en ben niet eens blond :oops:

15. ik snap je wel hoor.. ik doe zelf ook wel vaak annotjes, maar dat komt omdat ik me snel verveel.. ik zal erop letten..
    en met marin: ik had het je al gezegd, maar ik hoop dat het aan de voeding ligt en ze straks weer lekker gegroeid is.. heeft ze nog wel veel plasluiers dan?

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hellow... Hier alles goed, ben de laatste paar dagen beetje moe en veel werken dus niet zo'n zin om te forummen...
    Verder geen nieuws. Mayron ligt naast me in de maxicosi en is net lekker in bad geweest met goedenacht Zwitsal met kamill, want hij is een beetje verkouden. Net een fles pap gehad en in zijn trappelzak dus die gaat zo lekker naar zijn bedje...

Alles goed verder hier?

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En vooral zo zielig voor die kleintjes van ons die er niets aan kunnen doen.
    Ze kunnen niet eens hun neus snuiten. :(

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoeveel flessen krijgen jullie kindjes en hoeveel doe je er dan in?

heb net pepernoten gepakt met schuimpjes enzo erin het is niet meer wat het geweest is heb medelijden met die melktandjes schuimpjes zijn keihard en die letters tjee daar kom k al helemaa niet dooorheen

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij bent vast weer goed in andere dingen. ;)

20. ja, bruin bier schijnt erg goed te helpen..

Deel Deze Pagina