Joost heeft zich dus wel aangepast aan de 3 standenspeen van Difrax, maar ik heb nu dus ook problemen....zelfs op stand 3 krijgt Joost het er met 2 schepjes dus niet uit omdat het gaatje steeds verstopt raakt . Ik begrijp er geen fluit van, want ik gebruik deze combi al een aantal weken (nutriton, Difrax 123 speen) en het ging altijd goed .
Karsten krijgt er 5. Vier van 180/6 en 1 van 210/7 Je zou bijna je tanden breken op dat snoepgoed van tegenwoordig.
nee, die van mij... daar heeft hij dus als verrassing na de geboorte de naam van esmée in laten graveren...
Heb Mayron net een fles met 4 scheppen Nutrix erdoor gegeven, die krijgt hij smorgens ook en de rest van de dag gewoon 180 cc 4 of 5 flessen
hoi veraatje waarom zou iemand boos op je worden? je geeft gewoon je mening en daarmee heb je nog een punt ook! Het is heel moeilijk geworden om terug te lezen waardoor niet iedereen dat mee rdoet...ik ook niet (senn natuurlijk wel steevast ) Daardoor lees je gauw over berichtjes heen van mensen die hier niet veel kletsen en wprden belangrijke dingen over het hoofd gezien...ik probeer altijd gewoon de anno momentjes voorbij te gaan en de andere berichtjes te lezen! Ik hoop dat idd aan de voeding ligt met marin en dat je productie gauw weer op gang komt! Gelukkig is marin wel tevreden met wat ze krijgt! Dikke knuffel!
Echt wel en zeker in deze tijd . Maar laten we er maar niet op vooruit lopen........wil het lot niet tarten!
esmée krijgt 5 flessen op een dag van 150 water, 5 schepjes poeder en 1,5 of 2 schepjes nutriton.. ('s avonds 2 schepjes)
Dice krijgt er ong 5 de eerste en de laatste 110+7 en 3 1/2 schepjes nutriton en de andere 3 180+6 en 3 scheppen nutriton