Hoi meiden, Was ik weer even! Vandaag de hele dag me moeder op bezoek gehad, was wel fijn en ze hield zich ook wat meer met Liset bezig die ik op dit moment toch iets minder goed aan kan dan anders, pak van me hart dus! Toen ze weg was heb ik ontzettend hard me best gedaan om Liset positief te benaderen, ook wanneer ze jammerend op de grond lag te dweilen omdat ze d'r zin niet kreeg , en dit pakte uiteindelijk goed uit! Ze is lekker gaan knutselen en ik kon daardoor ff rustig koken... Maar desondanks merk ik toch dat ik aanzienlijk minder geniet van dit alles dan dat ik normaal deed dus ik ben echt blij dat ik de stap heb genomen om bij de cb mijn verhaal te doen en dat ik nu doorgestuurd ben naar een 1e lijnspsycholoog! Merk trouwens ook dat ik wat makkelijker mijn tranen toelaat dan anders, misschien ook omdat het nu gewoon mag... Maar al met al zit ik nog wel mezelf in de weg Hoe is het hier? Jullie kleppen zo snel, kan ik echt onmogelijk bijhouden hoor op dit moment! Sorry!
Nee (in sommige gevallen wel aan hun mouw afsmeren, hè Rick?! oh nee, die slaapt, hihi), zo zielig idd al je 'm hoort snotteren door zijn neus en je kunt er niks tegen doen......
oeh jah ik wou ook de frogers kijken wel stom dat ze het maar een maandje doen dat kan iedereen waarom doen ze het geen jaar wordt het al veel lastiger voor ze hahahah oh zie dat veel kindjes dezelfede hoeveel heid voeding krijgen knuffelkonijn wat een mooie armband zeg erg speciaal ohja zou jij je ff je email adres kunnen sturen via pb dan zal k je een foto sturen
Joost krijgt nu 5 flessen van 200 ml (en dan in iedere fles wat nutriton). Taaitaai is ook niet meer wat het vroeger was .
Ben blij dat je nu hulp gaat krijgen en hoop dat je gauw weer wat meer kan genieten van de kleine dingen! dikke knuffel!
tjee daar baal k zo van he begint een programma en na 5 min weer reclame sassa dikke knuff van hier hoop dat het snel beter met je gaat
brenden krijgt 4 flessen... meestal 210 + 7 en 2 schepjes nutriton. Soms krijgt hij 's avonds 180 + 6 en 3 scheppen nutrix... haha als ik dat zou zeggen zou pieter gelijk al tegen mij zeggen dat het mijn straf is voordat ik het neem!
Ik hou het wel heel serieus in m'n achterhoofd ja..... Maar ik vind het ook wel spannend en leuk hoor! Zou alleen zo graag mij dinnetje (de peettante van Joost en gevoelsmatig mijn zusje) wat vaker zien...en we zien elkaar nu al zo weinig en dadelijk woon ik nog verder weg.....dat vind ik dan wel weer jammer....
Hmmm poging gedaan om 3 pagina's terug te lezen maar echt niks blijft hangen.... Mijn hoofd is vol! Zag wel een berichtje van Veraatje over de annoniempjes, ik ben het met je eens hoor! Ik vind het heel moeilijk om zo terug te lezen en mis dus veel belangrijke dingen die ik wel graag wil weten! Het forum is er ook natuurlijk wel het meest om het over je kindjes te hebben en over jou als moeder zijnde, als je twijfels of dingen hebt waar je erg mee zit wil je wel dat er "geluisterd" word natuurlijk! En natuurlijk is gezelligheid ook belangrijk... Maar zag al wat reacties erop terug dus gelukkig word er rekening mee gehouden! Hoe is het nu met de voeding? Het is mij beetje ontgaan wat er precies aan de hand is? En ohhh ja Senn hoe is het met Sven in het zh gegaan? En waarom gingen jullie testen op PDD NOS?
Ook op de dodi-fles dan (of stel ik nu een rare vraag ). Zat net te denken, heb ook m'n tommee tippee fles nog staan, die hebben toch ook een 3 standen speen?
hahaha krijgen jullie kindjes al nutrix? hebben jullie hongerge baby's ofzo sorry dat ik het vraag hoor als k dat hier zo vroeg zou doen zou het Cb echt kwaad worden of hebben jullie het juist op hun verzoek gedaan?
Jezelf niet verontschuldigen! En verwacht geen wonderen! Zoiets heeft tijd nodig, maar het feit dat je er zelf over begonnen bent is al een hele goede eerste stap! Je bent op de goede weg! Dikke pluim en knuffel voor jou!
Het cb wordt overal kwaad om! bij brenden doe ik het omdat hij dus al op 4 flessen zit. aangezien hij zo heel goed de hele nacht doorslaapt heeft hij net even wat meer vulling! het cb raadde mij aan om hem dan meer voeding te geven ipv nutrix! hij krijgt al 210 +7! de kinderarts vond dit helemaal niet goed wat ze daar zeiden en vond nutrix een veel beter idee!
Ik heb ook werkelijk geen idee waarom het nu ineens niet gaat. Al moet ik wel zeggen dat Joost op 't moment een beetje aan 't lummelen is met drinken (ligt ie gewoon alleen een beetje te sabbelen en zo) dus misschien komt 't wel doordat ie niet gewoon lekker doordrinkt. Dat het zich ophoopt in de speen daardoor.
Hi Sassa kep niet helemaal meegekregen denk ik wat er allemaal aan de happening is maaar een hele dikke digi knuf enne komt allemaal wel goed hoor! x