Tygo heeft dat ook idd dat gewoon sabbelen dus dan denk ik dat ie niet meer hoeft maar als ik de fles weg zet en zijn gewone speen wil geven DRAMA! !
Joost krijgt ook geen nutrix hoor. Maar wat het CB betreft: lekker doen waar jij je goed bij voelt. Babietjes mogen ook niet op hun buik slapen....nou Joost slaapt lekker op zijn buik! Op zijn rug slaapt ie dus gewoon echt niet.
Qua voedingen loopt Tygo echt te klooien... Vanmorgen om 5 uur heb ik hem 90 cc gegeven omdat ie zo onrustig was, om 7:30 uur weer 90cc Toen heeft ie bij mijn moeder nog 165cc gedronken en thuis nog 165 cc en 200cc (daarna gespuugd ) en hij krijgt strakkies er nog 1 van 165cc maar deze flessen gaan niet schoon op overigens muv de 200cc van vandaag
Ja, dat wel.....alhoewel ie met zijn fles vanochtend vroeg totaal geen moeite had en daar zaten 2 schepjes nutriton in....
Graag gedaan hoor meis! En jezelf af en toe eens een schouderklopje geven mag ook best hoor! Jij hebt voor deze PD niet gekozen, en je doet hartstikke je best!
Ik heb schijnbaar ook een postnatale depressie! Na Lisette heb ik er blijkbaar ook last van gehad want toen voelde ik me net zoals nu, maar toen heb ik er nooit wat van gezegd maar ik merkte nu dat ik niet "normaal" meer reageerde op Lisette en dat ik totaal niet lekker in mijn vel zat en toen ze op het CB vroeg hoe het ging stond ik meteen in tranen en toen zei ze dat het als PPD klinkt Het ging eigenlijk heel goed maar sinds een paar weken komen er steeds donkerdere wolken over me hoofd en voel ik me steeds eentoniger en verdrietig, nutteloos, slechte moeder omdat ik dus zo doe en me weinig interesseer in dingen... Baal er ontzettend van en voel me vreselijk schuldig! Gisteren was Liset naar kdv en ze vertelde dat ze geplaagd werd en toen voelde ik me echt zo ontzettend schuldig omdat ik juist blij was dat ze ff een dagje weg was, maar dat dagje was ze dus wel geplaagd door kindjes Kan zo weer huilen, vind het zo erg! En ja hoor, daar zit ik weer te janken!
Ladies, 't was kort maar ik ga de bank op, kep nog steeds onwijs koppijn... Sassa lees dat je ook PD hebt als je wilt praten PB me maar! Sterkte meis!
Inderdaad je hebt gelijk. Kan het me nog herinneren. Ik was toen alleen thuis en was net ongesteld geworden. Balen. Moest van mannetje juist wat afstand nemen omdat het niet wilde lukken met het zwanger raken. Dat deed ik dus niet en diezelfde periode ben ik dus zwanger geraakt.
Hier nog een die loopt te rommelen hoor! Ik geef nu omdat hij zo spuugde 's morgens 180 + 6 dan 3x 150 + 5 en dan 's avonds voor het slapen weer 180 + 6, de 150 gaan vaak wel op maar die andere 2 meestal niet hoor... Maar ja... Hij moet trouwens wel steeds huilen als de fles op is en hij dan boertje moet doen, is dit normaal?
Ik word er alleen maar pissed van als ik dat zit te kijken. Ten eerste vind \ik het ontzettend denigrerend en ten tweede... Een maand come on! Jah als je een maandje geen geld hebt so what! Mensen die ECHT in de shit zitten zien alleen maar een gat en die denken niet ach 1 maandje... Ik vind de bedenker van dit programma stommer dan stom en de "Frogertjes" zijn erg in mijn achting gedaald. Mjah, ze zullen er wel een lekker centje aan overhouden
Ik weet niet wat er aan de hand is? Ik lees niets meer terug, heel jammer maar het is gewoon teveel en vind het wel jammer dat ik daardoor dingen mis zoals Veraatje al zei. Nah jah, ook erg veel gewerkt hoor de laatste dagen dus gewoon geen tijd ook...
Ach meis toch....... Je bent geen slechte moeder en je hoeft je niet schuldig te voelen. Ik begrijp het wel hoor, maar moet je echt niet doen! (maar ja, ik kan dat makkelijk zeggen natuurlijk ) En lekker huilen hoor! Je kunt die tranen maar kwijt zijn .