Jeetje Veraatje vervelend dat Marin niet genoeg aankomt. dat wegen heeft een vriendin van mij ook gehad bij haar dochter. Zij moest haar dochter wegen voor de voeding, bv geven, dan opnieuw wegen als ze niet genoeg was aangekomen bijvoeden met fv, weer wegen en tegen de tijd dat ze eindelijk zat, kon ze 15/30 min later weer voor de volgende voeding. Zij trok het op een gegeven moment niet meer, omdat ze alleen nog maar met voeden bezig was en ze kwam zelf nergens meer aan toe. Ze heeft toen de bv afgebouwd en is uiteindelijk volledig op fv overgegaan en haar dochtertje was tevredener met de fv dan de bv. Je moet kijken wat voor jou het beste is en waar jij je het prettigst bij voelt. Sterkte en dikke knuf voor jou
volgens mij zijn er ook een soort van zeefjes die je op de hals van de fles legt en daarboven de speen draait.
ramoontje ik herken je probleem met de nutriton...wat bij mij echt werkt is die 30 sec echt schudden! Ik draai de magnetron op 30 zodat ik echt zeker weet dat ik 30 sec geschud heb sindsdien geen klonten die de speen verstoppen! xx nina
ik vertel het cb niet zoveel hoor je moet gewoon naar je eigen kindje kijken en ndan merk je vanzelf waar die aan toe is
nou vind 210/7 ook meer als genoeg hoor sam heeft daar ook niet genoeg aan voor een nacht dus doe er nu nog nutriton door en ga er straks als dit pak leeg is over op nutrix
nou hèhè eindelijk weer bij maar er is nu ook niemand meer (geloofik) ga er ook vandor er moet nog 1 een fles hebben en papa is nog steeds de hort op dus moet ik mij maar weer redden tot morgen en anders tot ergens in het weekend
k heb de 3 standen speen van avent doet het goed op 1 en k heb er 3 scheppen nutriton in wat ik altijd doe is het water warm maken in de magnetron dan eerst de melk erin roeren dan de schepjes nutriton eron weer roeren en dan schudden en als dice even niet meer wil door boertje schud k altijd tussen door nog even mag k vragen welke kant je oproert stomme vraag mischien maar k deed altijd linksom kreeg k altijd last van klonten en nu doe ik links om en hbe geen last meer hoe weten jullie dan dat ze eraan toe zijn ja sorry blijf vragen stellen Dice wil altijd bij ons zitten als we aan het eten zijn kijkt het eten vanaf het bord totaan je mond van de vork af hij smakt dan ook is dat een teken dat ze eraan toe zijn youame deed dat nooit dus weet het ook niet goed te bepalen ik ga zo afsluiten de kindjes liggen op bed Dice vanaf 21.00 en heeft maar de helft van 210+7 opgedronken ben beniuwd of hij weer om 8.00 komt hij gaat elke keer een tijd kletsen tegen nijntje ben er morgen weer slaap lekker allemaal
Pffff... wat een horrornacht zeg! Leroy heeft 3x m'n hele bed, slaapkamer en gang ondergekotst Heb al een was op 90 graden draaien en alles 2x verschoond... Hij staat nu te douchen en hij moet zo een emmer mee naar bed... pfff geen zin om weer bed te verschonen... Nou ik ga maar weer ff naar m toe, kijken hoe het ervoor staat... Doeidoei!
Lagen we eindelijk om 4 uur en Leroy sliep, begon Michelle aan een kotsparade Pfff ben echt moe, en Yaron smste me net dat ie ook ziek was maar die ging toch werken. Nou ga zo maar eens boven de gang dweilen...
pff.. wat een gedoe dan met dat nutriton. kan je niet je geld terugvragen en een nieuw pak kopen? want als je het bij de vorige niet had.. of ben je over op andere voeding?
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =505&m=505 dit is de speen vanaf 3 maanden... misschien gaat het dan wat makkelijker? ik gebruik zelf de tommee tippee ook. gaat tot nu toe heel goed!