hihi als mika lacht, dan lacht hij de lucht naar binnen toe zeg maar, alsof je heel diep adem haalt met geluid erbij zeg maar snappen jullie? zal anders eens kijken of ik het gefilmd krijg
Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft. En hoe is het met jouw gevoel dat hij er nu heen gaat, heb je het er nog steeds zo moeilijk mee? Je gaf zelf al aan dat het bellen tussendoor nog maar 1 keer is dus daar maak ik uit op dat het je makkelijker af gaat.
heeft esmée ook na de fles trouwens.. niet altijd, maar soms. dan hou ik haar rechtop voor boertje en komt me er toch een dikke boer uit ja, dan weet ik gewoon: DIE ZAT DWARS!
Ik gebruik dus de 3 standenspeen van Difrax. Bij Rick werkte het ook niet, bij Joost wel (maar nu werkt de nutriton dus ineens niet meer mee ) Veel plezier dit weekend!
Ik heb de 3 standen speen van difrax en dat gaat goed. Karsten gebruikt eigenlijk alleen maar standje I. Je weet dat er 2 soorten 3 standen spenen zijn van difrax? Je nl voor kindjes tot 6 maanden een 3 standen speen en eentje voor vanaf 6 maanden. Veel plezier van het wekend!
Lieverd zoals je er over praat lijkt het of je in je hoofd al je beslissing hebt genomen maar alleen nog niet helemaal in je hart. Alvast happy 6000 berichten!
hey dames, ik ben er vandaag maar even, mannetje heeft vanmiddag lekker vrij ik snap er niks meer van met Rihanna, gisteravond om kwart voor elf de fles, om 23 uur naar bed en gewoon kwart over 12 weer wakker daarna om half 4 weer en daarna wel doorgeslapen tot half 9... en ze hebben Rihanna verwijderd van de baby vd maand verkiezing...ze vonden het niet eerlijk dat ik mensen vroeg te stemmen en ik moest ook mijn onderschrift verwijderen omdat ik daar ook vroeg om te stemmen op Rihanna. Wel vreemd want ik heb de regels gelezen en daar stond niks over in...
Ja maar ja, hun kinderen zijn dus al een stuk groter, dat scheelt wel he, die lopen zelf trappen enzo!