Veilig thuis gekomen JA, internet NEE. Hopelijk donderdag weer als de nieuwe box komt. Die is nl overleden na de stroomstoring van vorige week zaterdag.
Nee Senninha is niet mijn echte naam. Je spreekt het uit als Senniena. Senninha is een stripfiguurtje uit Brazilië. Hij is gemaakt naar de persoon Ayrton Senna, Formule 1 coureur en mijn grote held. Helaas is hij op 1 mei 1994 om het leven gekomen tijdens de Grand Prix van Imola in San Marino.
Ik lees alleen bij vanaf waar ik vrijdag mijn laatste berichtje heb geplaatst anders wordt het toch echt een beetje veel.
Hallo allemaal, Hoe is het hier? Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Vannacht heeft Danique echt doorgeslapen! Van half 12 tot kwart over 7! Ik ben lekker uitgeslapen dus! Alleen was mijn bed nat, dwars door de senseo pads heen gelekt Vandaag is ze 6 weken geworden, dus ik ga morgen de dokter bellen voor het mirena spiraaltje. Het wordt wel tijd hoor voor een wat relaxtere bedgym preventie methode Liefs, Lientje
Hallo allemaal Vanacht ook n goede nacht gehad, timo had o m 00uur zn laatste fles en kwam toen pas om 6 uur weer en daarna pas weer om 9 uur heerlijk. Vanavond gaan mn vriend en ik voor het eerst met zn 2en even weg,mn moeder komt oppassen en wij gaan even wat drinken bij het stadsfeest dus ik hoop maar dat timo lekker slaapt
Balen Sen dat je box kapot is. Hopen dat die andere snel binnenkomt! Ik kom van de week anders wel ff buurten bij je Moesje wat lekker zeg dat je met je man ff er tussen uit gaat. Ik moet zeggen dat ik daar nu ook wel weer behoefte aan heb. Ik heb van mijn schoonmoeder kaartjes voor de bios gekregen dus wellicht kunnen we dat gaan doen.
Zo ik heb mijn handen even vrij. Indi ligt eindelijk even lekker zelf te slapen. Ga maar even snel een wasje opvouwen.