Oh ja, nou weet ik het weer! Maar goed dan dat ik nooit groente-/fruithapjes heb gegeven als de kindjes in de wipstoel lagen . Althans bij Rick niet!
ja, echt wel.. maar als je dan hoort WAT voor boer eruit komt, vraag ik me weer af, deed dat niet zeer?
Hmm, nou ja, als het maar lekker was! (enne: bij mij is het de ene keer ook gevoeliger dan de andere keer hoor)
Vind ik altijd zo naar hè, wat kan een kind er nou aan doen als ie wat anders is dan andere kindjes .
dat had ik met esmée ook. had best veel moeite om over te gaan, maar het kon bij mij gewoon niet anders! achteraf gezien is het voor ons beiden heel goed geweest!
Nou ik ben bij! Marcus ging goed vannacht, gisteren om 23.00 werd ie wakker, lekker in badje gedaan laatste fles gegeven en hij heeft geslapen tot half 8! Fred is uit bed gegaan en heeft de kinderen gedaan zodat ik lekker kon slapen, daar lijk ik wel veel meer behoefte aan te hebben maar het inslapen gaat gepaard met een hoop gepieker Merk wel dat 's morgens het moeilijkste is voor mij, moet mij er echt toe zetten om postitief te zijn en dingen te gaan doen anders doe ik ze niet meer... Straks kan ik mijn nieuwe telefoon ophalen bij postkantoor dus dat is dan wel weer leuk
` Kan me voorstellen hoor dat je wat meer slaap nodig hebt, het is ook energievretend als het allemaal niet gaat zoals je wilt! Neem gewoon niet te veel hooi op je vork! En doe dat wat je echt moet doen, en doe dat dan 's morgens dan ben je er voor de rest van de dag vanaf! Dikke knuffel!
Jeetje wat een gedoe! kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt om steeds erover in te zitten of je wel genoeg productie hebt! en dat gewicht ligt idd aan de weegschaal.... ze zal heus niet ineens lichter wegen Hoop dat je een goede oplossing vind met de arts want idd die volle producten haha... Het werken bevalt me wel weer even... lekker om er even uit te zijn en 's middags mijn mannetje weer ophalen is echt genieten! hij is super vrolijk dan bij de gastouder en ligt daar lekker te kletsen! He tis wel druk drie dagen achter elkaar werken maar dan ben ik ook weer 4 dagen vrij dag is heerlijk!