ben wel jaloers op KK dat Esmee al wel doorslaapt...ik heb hier een kind dat daar niks van snapt... om 23 uur op bed en gewoon om kwart over 12 alweer wakker pffffff
Heel goed! ik heb hem om kwart voor negen wakker gemaakt... toen heeft hij fles gehad en na de fles even lachen en toen was het weer gapen. dus heb hem wee rop bed gebracht en hij ligt nu nog te slapen... dus hopen dat het eenmalig was... hij is nu ook wat vol je hoort zeg maar dat hij moet hoesten dus misschien toch wat half geweest! lief dat je ernaar vraagt!
nou ja zeg wat flauw iedereen vraagt toch om te stemmen is toch logisch! via hyves krijg ik ook heel vaak zulke berichten!
Het is maar goed dat je jouw mening hebt gegeven wat betreft de Anno momentjes. Het blijkt achteraf dat heel veel mensen het er mee eens zijn including me. En niemand neemt het je kwalijk. Verder over de voeding van Marin kan ik je onzekerheden en frustraties goed begrijpen. Misschien dat je inderdaad beter kan overgaan op flesvoeding, want jij lijkt je er niet lekker meer onder te voelen en dat schijnt de bv ook tegen te werken, tenminste dat heeft mijn kraamverzorgster altijd gezegd. En wat betreft die foto: in neem aan dat je diegene van mij en Merel bij de openhaard bedoeld!? Die is inderdaad zoooooo mooi. Ben er echt trots op! Heb hem ook opgegeven voor de "baby van de maand" voor volgende maand (alvast een stiekeme hint ). En ik heb hem sowieso al bureaublad op mijn computer.
Nou je hebt inderdaad een heerlijke nacht gehad zo zeg. Hopelijk gaat het nu al wat beter met iedereen en kun je jezelf ook staande houden. Beterschap aan iedereen.
Dat is dus en lampje wat je in het stopcontact steekt ala een nachtlampje. Ik ga even kijken of ik het plaatje kan vinden. Niet dus. Stond in een van de vorige wij jonge ouders in een reclame advertentie. Dat helpt Rick misschien iets makkelijker wanneer hij weet dat hij uit bed mag.
Tja in de algemene regels staat dat je geen reclame mag maken, en indirect is dit reclame. Maar goed er wordt wel meer reclame gemaakt op het forum als je het mij vraagt. Wel jammer dat ze eraf is gehaald. Ze ging best lekker.