Ja maar een enkel "reclameberichtje" is misschien niet zo makkelijk op te sporen als de tekst die jij continue onderaan je berichtjes had staan. Maar nog steeds niet leuk natuurlijk.
t is hier rustig ineens... nou nu ga ik echt brenden zal zo wel wakker worden dan kan die fles krijgen en fruithap en dan boodschappen doen! tot vanavond denk ik!
nou dan moeten ze iedereen de foto's verwijderen want iedereen vraagt toch mensen om te stemmen op hun kindje...nou ja pffffff
Het is echt een schaamte hoor wat bij de ouders ligt. Als je eens wist hoeveel kinderen er niet in het speciaal onderwijs zitten terwijl ze er wel thuishoren alleen omdat de ouders zich er voor schamen dat ze iets makeren. Ik vind het juist de taak van de ouders om het beste met je kind voor te hebben om hem/haar straks zo goed mogelijk in de maatschappij weg te zetten en als daar speciaal onderwijs voor nodig is omdat te bereiken so be it.
doei doei nu ga ik echt trouwens volgende week ben ik er nog minder..moet weer werken pfffff geen zin
Mooie foto hoor! En wat ik al zei, als je zelfs niet meer lekker achter de bv staat, dan kan dat wel degelijk flink tegen werken. Dus kies lekker voor de rust, je hebt het al lang genoeg volgehouden. Je kan misschien ook een combi van bv en fv geven.
Goedemiddag allemaal Er is weer teveel bijgeschreven om bij te lezen Dus ik ga er ook niet aan beginnen Hier wel druk geweest eigenlijk. Manlief is lekker thuis deze week dus we zijn er lekker op uit geweest en dat gaf mij ook even lekker wat gelegenheden om wat voor mezelf te doen natuurlijk Met Indi gaat alles goed, die slaapt gelukkig weer lekker door en ze is al bijna de hele week pas om half 9 wakker. Erg lekker dus. De oorontsteking is al zo goed als over maar we moeten nog wel de druppels blijven geven tot woensdag dan is het echt over. Ook krijgt ze nou 5 flessen van 180 want dan kom ik beter uit met de flessen. Ze krijgt ze dan nog wel om de 3 uur maar dan krijgt ze de late avond fles niet meer en rond 8 uur ofzo krijgt ze dan de laatste fles. En vanaf dan slaapt ze dus lekker door tot de volgende ochtend half 9! Ik ben nog op controle geweest voor mijn mirena en hij zit wel goed maar als ik over 6 weken nog ongesteld ben dan moet ik terug komen en gaan ze verder kijken wat er mee moet gebeuren. Dus hopen dat dat niet hoeft want ik vind hem ideaal. Geen gezeur meer met pil enzo. Hij zit overigens wel gewoon beschermd ondanks dat ik al 7 weken ongesteld ben. Van de week is nog een vriendin langs geweest met haar zoontje die ik al jaren niet gezien had en het was erg gezellig!
Heb je in ieder geval een leuk vooruitzicht. En ik kan je wel allerlei tips en adviezen geef van hoe of wat te doen maar op dit moment helpt dat toch niet heb ik het idee omdat je dat zo niet voelt. Maar wil wel zeggen dat je een lieve goede moeder bent. Juist omdat je erkent hebt dat het niet lekker met je gaat. Nu kan je hulp zoeken en op die manier er veel sterker uitkomen en daar hebben je beide kinderen alleen maar baat bij.
Amen! Tegenwoordig moeten de kids allemaal perfect zijn zodat ouders kunnen zeggen, kijk eens wat mijn kind nu al kan! En als dat anders loopt word dat gewoon genegeerd! Ik ken een geval van een kindje dat duidelijk een ontwikkelings achterstand had en duidelijk een vorm van autisme had en die vader zei steevast dat het wel goed kwam allemaal, dat zij over een paar jaar de rest wel weer ingehaald zou hebben, en dan denk ik wat voor oogkleppen heb jij op zeg? Zo help je kind toch niet met inderdaad daar komen waar jij haar een beetje zou willen hebben over een paar jaar? Die kinderen hebben extra aandacht nodig en moeten op een andere manier gestimuleerd worden en als dat niet gedaan word blijven ze erachter aan hobbelen! Daarom ben ik blij dat jullie er wel wat voor doen en die keuzes dus al gemaakt hadden voor jullie een test hadden laten doen! Je kijkt echt goed naar je kind vind ik!
En daar moet je het van hebben hoor en man die achter je staat en begrip heeft voor wat je door maakt. Pluim voor hem!