Zo ik ben weer bij zeg. Weer een hoop geschreven zeg. Maar goed. Gisteren had Merel toch zoiets liefs. Haar lachjes waren toch op heden echt van die babylachjes. Maar gisteren lachte ze echt 2x zoals die babylach ringtone (misschien kennen jullie hem wel). Ik kan het anders moeilijk uitleggen. Het was echt een soort van giechellach. Zo grappig zeg!
Karsten sliep al door vanaf 6 weken maar de laatste 3 a 4 weken moeten we er toch echt iedere nacht een keer of 4 uit en dan met name het tweede deel van de nacht.
Mooi! Zeg ik geloof dat iedereen er met Bas' zijn truckjes vandoor gaat . Kan ik niet meer pronken met onze prachtige foto's, want iedereen kan het . Moet hij toch weer iets nieuws gaan verzinnen.
sorry meid... ik heb haar 3 nachten geleden gewoon ff laten huilen toen ze om 1 uur alweer wakker was.. binnen 2 a 3 minuutjes sliep ze weer tot 6 uur! het komt vanzelf joh.. esmée is nu ook net 3 maand, dus iets ouder dan rihanna. esmée slaapt pas sinds paar nachtjes door.. dikke knuf.. komt echt wel goed!
welke paint shop pro hebben jullie? wil het toch weer eens zelf proberen leuke foto's zijn er voorbij gekomen ik laat die foto van dice met die speen op canvas zetten