Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :confused: Naja zeg, ik vind dit echt een schande zeg! Ik vind sowieso dat zij daar niks van mag zeggen, hij zit daar niet zonder reden natuurlijk!

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ook met Sven, die lag languit hysterisch in de klas dat hij naar mij toe wilde nou ben echt jankend weggelopen. :cry:
    Gelukkig heeft Sven dat niet gezien.

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dat denk ik zelf ook, oudere kinderen zijn zich daar mee bewust van.
    Ze hebben gewoon een huiselijk ritme, eten, verschonen, eventjes spelen met een leidster of op een groot kleed met kindjes en speeltjes, en dan naar bedje toe.
    Hopelijk gaat het nare gevoel snel weg als je hem ophaalt en je ziet een vrolijk mannetje :)

4. bijna niks... een boterham en een bakje vla.. had totaal geen honger...

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga even lunch maken voor 3 kids en mijzelf. :D

Jullie ook eet smakelijk voor zover nog niet gebeurd. ;)

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Of Maan had mij van het Politiebureau moeten halen :) :)

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik had er onwijs veel moeite mee en liep de eerste keer dat ik hem gebracht had jankend weg :( Echt, ik kan je vertellen, HET VIEL MEE!
    Ze zijn echt lief voor hem, kan bellen wanneer ik wil om te vragen hoe het met m gaat. Het afstand doen is wennen, maar het viel mij gelukkig 100% mee, nou jah.... 95% :)

8. ja, dat had ook gekund.. dat was dan iets minder geweest... (maar jij was je frustratie wel kwijt... :evil: :evil: )

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Erg he! Ik heb de hele ochtend bij mijn moeder zitten huilen, en toen ik hem eindelijk mocht ophalen kwam hij helemaal enthousiast naar buiten rennen en vroeg gelijk wanneer hij weer mocht :) :rolleyes: wat voelde ik mij een muts!

10. hoef je je geen muts voor te voelen hoor. is gewoon echte moederliefde toch?

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat een nare vrouw zeg Patricia, kan me voorstellen dat je je nog maar net in kon houden!

Heb er ook een gloeiende hekel als mensen mij zeggen wat ik dan het beste kan doen.

Heb je ook al een nieuwe afspraak? Wel klote dat je er nog een keer heen moet :(

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ja dat maakt toch niet uit dat je het als iets ziet wat beter voor jou en je kindje is! En sociale contacten maken ze inderdaad dus het is ook goed voor ze!

En dat huilen vond ik ook vaak moeilijk, alleen ik werkte in hetzelfde gebouw precies tegenover haar klasje dus zag haar nog wel eens staan, maar wist ook wel dat het met 15 minuutjes zeker wel over was!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland

Daar heb je gelijk in :)
    Maar goed, Manuel was 2 uurtjes vrij van zijn werk voor het onderzoek dus we hadden tijd over (halfuurtje). Zijn we even langs Prenatal gelopen en leuke dingetjes gekocht voor Nilo in de aanbieding :) maakte alweer een hoop goed ;) :)

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat is moederliefde, je kind gaat onder je vleugel vandaan..opeens in een klas zitten, pestende kinderen..je ziet alles voor je!
    En mijn moeder mij maar proberen gerust te stellen :) :)
    Achteraf had ze natuurlijk weer helemaal gelijk :D

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik ben gelijk naar de poli van de neuroloog gelopen, dus mag nu 30 okt om 09.30 uur terugkomen. En ik krijg een andere laborante :)

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    tjee het lijkt wel of ze tegenwoordig niet meer zo aardig zijn ofzo

patricia lijkt me echt heel lastig voor jou moet je nog langer wachten
    op de uitslag

trouwens he verschonen jullie je kindje wel eens bij de V&D?
    nou betaal k altijd als ik zelf ook ga
    maar betalen jullie voor de kleintjes ook?

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zie je nou... Elke moeder heeft het moeilijk als haar kindje huilt en je laat het achter!

Sommige moeders hebben het ook moeilijk als ze hun kindje achter laten als het niet huilt... Maar goed Bloem maak je niet veel zorgen!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou een muts ben je niet hoor als je er verdriet om hebt omdat je kind verdriet heeft! Maar wel lekker dat hij daarna gewoon zin had om te gaan!

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow jee als ik die van Mayron voor Yaron zou hebben zou hij in en in gelukkig zijn, zou je er miis\\sschien ooit 1 voor mij kunnen maken? Dan stuur ik je een foto, ga ik die voor Yaron zijn verjaardag kado geven. Alleen als je tijd hebt hoor

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mijn moeder moet nog huilen als ik verdriet heb! :D

Deel Deze Pagina