hier hebben ze een mandje met tubes tandpasta er voor "hangen" ook ideaal dan denk je OWW snoep? laat ik ook tandpasta kopen!
ik heb ook een drie standen speen.. pfff.. boos, geirriteerd of kwaad, hoe ik dat onding ook draai? krijg dr niks uit
mika is alweer wakker , hij wordt zovaak wakker tussen door, hij heeft om half 1 de fles gehad is om 1 uur naar bed gegaan en nu is ie weer wakker en huilen! weet dat ik hem niet bij elke snik op moet halen maar hij is alweer een kwartier aant huilen.
Ze gaan steeds minder slapen he! Marcus slaapt vaak ook maar 1 uurtje, hij krijgt nu ook elke 3 uur fles ipv 4 uur dus ik vind dat wel fijn nu!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag btw, was het nou gister of eergisteren, weet het ff niet meer hoor...
Ik was laatst in de Wibra en daar hebben ze ook zulke leuke baby kleertjes! Mijn schoonzusje is november uitgerekend van een meisje en ik wilde die hele winkel wel leeg kopen hihi!
Hahaha als ik me down voel moet ik ff met annoniem praten, moet toch altijd weer ff lachen als ik dit soort opmerkingen zie staan!