hoevaak ik wel niet wat lees, en denk huh waar gaat het over? dan weer tig pagina s terug klik. om te bekijken wat het is das vermoeiend
ik doe altijd eerst het water (kraan water) in de magnetron bij 900 watt, 10 sec korter dan het aantal scheppen, dus 6 scheppen 50 sec.. en dan de poeder erbij in, schudden en klaar is je fles!
Trouwens vinden jullie dat ik aan mijn familie en schoonfamilie moet vertellen dat ik PD heb? Ik wil niet dat ze gaan denken dat ik niks met die kinderen te maken wil hebben en ze straks iets aan ga doen, want dat is toch wel de meest bekende verhalen van PD Ene kant wil ik het wel vertellen maar andere kant heb ik geen zin in dat geroddel erover.. Want dat gaat zeker gebeuren! Maar ja misschien is het ook wel handig dat ze het weten? Ik weet het ff niet...
Snelste en makkelijkste is magnetron. Kraanwater de fles vullen en dan in de magnetron. Aan de binnenkant van je pols een beetje water zodat je voel of het te warm is
hier is gezegd dat je kraanwater gewoon gelijk uit de kraan mag doen (dus warm water) maar omdat esmée nog weleens krampjes had, doe ik eerst water in de waterkoker, dat laat ik afkoelen en dan warm ik het daarna 30 sec. in de magnetron op...
mocht hier ook.. maar ik doe toch liever magnetron. heb het wel geprobeerd, maar vond haar erg spugen enzo, en nu is dat zo goed als over, en bne ik van gekookt weer over op kraan maar dan in de magnetron ipv warm..
Ze zien je toch niet iedere dag? Misschien wel een optie om het iemand vertellen die jou niet gelijk veroordeel, zoals je moeder..heb je altijd iemand om erover te praten buiten je man natuurlijk.. Of misschien vanavond even met je man bespreken wat het beste is, ik ken jou omgeving niet..
Zeg het is natuurlijk ALTIJD serieuze business wat er de afgelopen pagina's is besproken . Kijk ik wil er ook geen discussie van maken, maar af en toe Anno-momentjes, dat is op zich niet vervelend, maar wel als er regelmatig een reeks berichtjes volgt met alleen maar 1 (of een paar) woord(en) die vrij weinig zeggen. Ik ben eerlijk, ik heb me ook wel eens proberen schuldig te maken aan een anno-momentje , maar dat is me niet eens gelukt: 15 berichten achter mekaar lullen vond ik toch wel heel vervelend. Dus ik denk dat de vork zo in de steel zit. Tenminste zo denk ik erover (en ik denk meerdere).
Ze zeggen dat je het wel met kraanwater mag doen en dan in de magnetron, maar misschien kan jij beter beginnen met afgekoeld gekookt water, en welke voeding heb jij? Want ze zeggen dat na en bij borstvoeding Friso beter is omdat die lichter verteerbaar is!
jah, hij wou zo graag een fles geven, maar eerst kon het nog niet (vond ik) omdatze nog te klein was, maar zo kan het prima
ik heb gelezen dat dat juist heel slecht is. Ik zou zelf ook geen 3warm water ui de kraan willen voor mijn thee, maar goed ze zeggen overal wat anders, maar ik weet dat waterbedrijven het afraden