Me moeder weet het al wel, en die zal het misschien wel vertellen aan haar zus maar daar zit ik niet zo mee, zij begrijpen dit soort dingen beter dan mijn schoonfamilie... Dat zijn echte roddelaars, en vooral dit soort dingen zullen ze minder makkelijk begrijpen denk ik dus ik denk ook dat ik het niet ga vertellen aan ze!
Maar je heb soms ook hele pagina's met gesprekken tussen twee personen, dat is voor andere ook verder niet interessant (want het is echt een gesprek tussen 2 personen) Dan zou dat ook niet gewaardeerd worden. en het verschil tussen: Ik Ga zo boodschappen doen. EN Ik ga zo boodschappen doen want mijn man komt ook zo thuis van zijn werk en dan word ....... ook weer wakker en moet een fles hebben ow volgens mij krijg ik zo een annoniem momentje Kom bij mij op hetzelfde neer. Maar zo denk ik erover hoor... Zei pas geleden dat ik het jammer vind dat ik na een dag niet alles meer terug kan lezen, zodat ik misschien belangrijke berichtjes over het hoofd ziet. Maar goed dat is nu eenmaal zo, ik kan bepaalde momenten even achter inet en de rest ben ik onderweg of druk bezig. Aan mij de keuze om te blijven komen of niet, toch?
Bij koperen leidingen mag je kraanwater gebruiken, bij loden leidingen niet. En dan doen wat de rest allemaal al schreef.
Oke, even resumé Ik moet van het CB beginnen met 120 cc water en 4 scheppen voeding. Ik heb Nutrilon Hypoallergeen gekocht. Van de arts mocht ik het met kraanwater doen. Dus ik doe 120 cc water in de fles en verwarm dit in de magnetron. Is dat dan even uitproberen hoe lang? Ik las bij AN over 900 watt, maar ik geloof dat mijn magnetron tot 800 watt gaat. Als het water warm is dan de scheppen voeding erdoor heen? En welke speen moet ik gebruiken. Ik heb Avent.. speen 1, 2 of 3?
klopt, waterbedrijven zeggen: lauw water garanderen ze niet van dat het "drinkbaar" is.. door dat het door de geizer op gewarmd word, of boiler.. daarom vond ik het ook wat vreemd. maar goed, ik wou niet te ouderwets zijn dus heb het geprobeerd, en in geval van nood kan het geen kwaad, maar ben dr niet echt fan van
En ik zou met het kleinste gaatje in de speen beginnen, dan merk je vanzelf wel of ze moeite heeft of niet...
Ik vind het een beetje jammer dat er nu toch een discussie los komt, want dat was niet mijn bedoeling. Het was mijn bedoeling ook niet om iemand aan te vallen. Ik ben mij er heel erg bewust van dat het onmogelijk is om alles bij te lezen. Pfff, sorry ik ga er ook niets meer over zeggen. Het spijt me dat ik dit heb opgerakeld en als ik iemand gekwets heb.. dan spijt het mij heel erg want dat was niet de bedoeling!
Ja denk het ook, beter eerst stand 1 voordat ze zich verslikt in het melk. Dan kan je zelf naar stand 2 gaan als het te langzaam gaat..
Nee hoor, volgens mij snapt iedereen het wel Valt dus mee, ik ben altijd erg blij met mensen die voor hun mening uitkomen dus go on hahaha
Bij de 2de variant krijg je aanzienlijk minder pagina's en da's wel zo prettig. Ik kan me zo voorstellen dat als iemand kijkt en ziet dat ze 100 pagina's moet lezen zoiets heeft van "laat maar ff lekker zitten" terwijl als dezelfde info op 25 pagina's staat, ze dit wel zal doen. Maar goed ik hou erover op, want ik wil niet dat we dadelijk nog een hele foute discussie hier gaan krijgen. Het is inderdaad veels te gezellig hier. En sowieso schreeuwt Merel de longen uit haar lijf in bed, dus die ga ik maar eens naar beneden halen.