Nee mijn man is nog steeds niet thuis, als alles mee zit dan is hij woensdagavond thuis...dus hopen dat alles mee zit! We zijn het er wel over eens gelukkig dat weekenden er niet meer inzitten nu Indi er is. Hij trekt het ook niet om zo lang weg te zijn hij vind van maandag tot vrijdag al moeilijk..
Sorry, ik niet, ik probeer daar zelf dan ook altijd mijn moeder voor te strikken en dat lukt regelmatig ook nog
Vandaag is Danique precies 6 weken. Dus dat is uh....42 dagen. Van 20/7 tot 20/8 is 1 maand en dan zijn er nog 11 dagen over. daar weer 7 vanaf dan zijn er nog 4 over. Dus ja, hij klopt dan wel. Of reken ik nu niet goed?
hoi dames, even gauw een berichtje van mij... ik heb vrijdag de stoute schoenen aangetrokken en ik heb Nutriton gehaald voor door de flesvoeding. Ik heb gewoon het gevoel dat Rihanna last heeft van een verborgen reflux. Gelijk vrijdagavond gebruikt en ze heeft vrijdagnacht heerlijk geslapen, ze is maar 1 keer voor de voeding wakker geworden en na de voeding sliep ze gelijk weer verder. Zaterdagnacht hetzelfde verhaal...dus wij krijgen ook weer een beetje slaap... Ik durf echter nog niet te vroeg te juichen....maar toch een kleine hoera!
reflux is als de voeding vanuit de maag terugloopt de slokdarm in waardoor de kindjes last hebben van het maagzuur wat daardoor in de slokdarm komt Nutriton is Johannesbroodpitmeel wat de voeding dikker maakt zodat het niet zo makkelijk meer de slokdarm kan inlopen waardoor er ook minder maagzuur in de slokdarm terecht komt
Eigenlijk leer ik mijn schoonmoeder/familie nu pas kennen. Maar het gaat goed allemaal, ze vind Mayron erg lief en ze boodt aan op te passen als Yaron en ik een keer wat samen willen gaan doen. Mijn schoonvader woont in Israel. Die kom t heel af en toe naar NL. Ik ken hem verder niet.
ah zo, hoe merk je dan dat je kindje daar last van heeft? denk niet dat mika dat heeft maar ben gewoon benieuwd.
dankje meid...ik hoop alleen dat deze verbetering doorzet want ik durf er nog niet op te hopen.. we hebben trouwens wel de verwijzing naar de kinderarts gekregen...helaas kunnen we pas maandag 8 sept terecht
hoelang ben je dan al samen met yaron, niet dat dat wat uitmaakt hoor... maar vind het altijd leuk zo'n verhalen
Zoooow Mayron is vandaag jankerig! Pffff... Hij wilt niet slapen, helemaal niets! En valt ie dan EINDELIJK eens in slaap ligt ie na een kwartier alweer te huilen...
nou zeker weten doe je het nooit zonder het te laten onderzoeken maar ik had zelf het vermoeden dat de voeding omhoog kwam omdat ze zuur uit haar mondje rook, vlak na de voeding weer begon te huilen, vaak wilde drinken en constant aan het slikken was...