Nou ik weet niet of ze het verzetten. Mijn broer neemt ze namelijk mee naar Amerika, en ik weet dus niet wat mijn broer gaat doen.. Misschien dat hij wel gaat met zijn vrouw (wat mij stug lijkt, maar ik kan niet voor andere denken). Als hij de gehele reis annuleerd zullen ze (denk ik) volgend jaar misschien gaan, maar beiden van mijn ouders zijn ook niet meer echt gezond.. vervelend allemaal hoor. Mijn moeder zou mij op de hoogte houden, dus ik wacht af..
Sorry, ik heb nog een paar vragen - Als je de fles verwarmd in de magnetron, mag de speen er dan wel al op zitten? - Waar bewaren jullie de flessen: in de koelkast of gewoon in een kastje? - Hoe vaak koken jullie de flessen uit? - Na een voeding, hoe maak je de fles dan schoon?
Graag gedaan hoor! Weet al wie ik ga mailen met je foto's, die heeft ook de shoot met mijn zwangerschap gedaan.. Lijk mij verschikkelijk als precies die foto's zijn mislukt! Ik ga mijn best voor je doen meid! En als nu meerdere mensen het proberen, kan je de beste eruit halen voor het album.
- zonder speen -ik bewaar ze in de kast, maar kan ook in de koelkast, dat is hygienischer -ong 1 keer per week - omspoelen, water er in, met en ragger er door, en nog een keer om spoelen, en dan zet ik hem op de kop weg.