heb er alleen een beetje moeite mee gehad toen morris vor het eert heen moest. nu met sam nergens last van gehad. maar gaat hij niet eerst een keerje een uurtje wennen.
Nee voor zover hij nu onderzocht heeft.. Maar moest het opvangen met zo'n plaszakje maar dat schijnt niet helemaal top te zijn? Nu in de gaten houden van hoe en wat. Geen koorts krijgen en maandag alsnog een plasje inlevren. Meiden ik ga jullie ook verlaten voor vanavond. Liefs en mega knuf voor iedereen!
haha hier precies andersom... we hebben nu ook m speen gehaald en die ging dus totaal niet.... standen speen ging hier ook goed!
Maf hè.....ik moet wel zeggen dat ik met de M-speen het idee had, dat toen Joost doorhad dat ie wat minder hard moest zuigen het op het laatst wel wat beter ging, maar nu zat die 200 ml er dus binnen 10 minuten in
ik ga er ook weer vandoor fijne avond nog! morgen gaan we naar mijn schoonouders daar blijven we ook slapen en zondag visite dus ben er na het weekend waarschijnlijk pas weer.... fijn weekend iedereen!