Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Thanks, vind de 1e schooldag van Rick nu wel heel spannend hoor. Zijn rugzakje hangt al klaar en zijn trommeltje voor zijn fruitje staat al op de aanrecht.....*slik* als ik het zo schrijf word ik er toch een beetje zenuwachtig van :oops: :rolleyes:

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Silla: jij ook succes morgen!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jaha Ramoon je kleine Rick wordt een grote vent!
    Maar ik snap je gevoel hoor!

Poeh zie echt zooo vreselijk tegen de prikjes op...ben zo bang dat ie verkeerd gaat reageren erop. En dat het dan een hele zware week gaat worden...

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    weet je hoe ik er tegen aan kijk, als ie huilt en alles en niet meer wil stoppen met huilen, gewoon lekker bij je pakken en troosten, heb ook al gehoord dat ze die dag er een beetje slecht er van aan kunnen zijn, maar dan pak ik hem lekker bij me en troost hem lekker.
    is misschien een ideetje?

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, zijn eerste echte stapjes in de 'grote boze wereld' :D . Ik hoop dat hij heel veel lol heeft en mooie werkjes voor mama zal knutselen :D .

Oh meis, niet jezelf gek maken hoor voor morgen. Ik heb makkelijk praten, maar die prikjes vallen heus best mee (en je raakt er ook wel een beetje aan gewend hoor).
    Je kunt 'm morgen thuis een zetpilletje geven als je echt merkt dat hij heftig reageert, maar meestal is het meeste leed geleden als ze even lekker getroost worden. Waarschijnlijk zal hij wel meer slapen morgen.
    Om te voorkomen dat zijn beentjes stijf worden, kun je de prikplekken wat masseren en de beentjes lekker bewegen.

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Silla ik zie hier ook tegen de prikjes op ( en Indi heeft ze pas 16 sept :rolleyes: )ik hoop dat hij er niet te veel last van heeft, heb je zetpillen in huis?

Ik heb net even de voedingsdeskundige gebeld over het feit dat ik dus fv ga geven op de dagen dat ik er niet ben. Heb net nog een poging tot kolven gedaan (mijn borsten zaten echt wel vol want Indi had gegeten om 16.15 voor het laatst en toen om 20.15 weer. Ze heeft 1 borst gedronken (al hottent en stotend omdat er zoveel in zat, en ze verslikte zich veel) Maar uit de andere borst heb ik maar 40 cc gekolfd :( Dus dat kolven werkt echt niet pff..dus ik ben er nu zeker van en zij zei dat het geen probleem was (ik ben namelijk bang dat ze heel erg krampjes zou gaan krijgen of iets) als ik maar wel ga kolven voor mijn productie op de dagen dat ze fv krijgt. Nou ja dat was ik ook van plan. En misschien dat ik zo dan nog een voorraadje opbouw en ze niet altijd fv hoeft te krijgen.

Indi heb ik om 8 uur maar wakker gemaakt want ze moest haar vitamines nog hebben, maar goed heb haar pyama aan gedaan en een voeding gegeven en ze sliep zo weer verder :)
    Ik heb trouwens gewoon een pyama aangedaan en een dekentje want op haar kamer is het best fris (daar staat nooit zon) en aangezien het nu best nog snel afkoelt snachts..of is het toch te warm?

7. kwebbels

Ramoontje spannend hoor dat ie nu zijn eerste schooldag heeft..

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja de tijd gaat echt zo snel......

9. kwebbels

Ja he, Indi groeit ook zo hard. Ik weet nog wel dat ik haar net op mijn buik had en dat ik gelijk helemaal verliefd op der was.. :)

Oh ja ik maakte me zorgen omdat ze altijd op haar rechterwangetje ligt uit zichzelf. Heb maar even want dingen veranderd(zoals de mobile aan de andere kant gehangen in de box) en eerst snapte ze niet waar die was gebleven en uiteindelijk wel. En raad eens vanavond lag ze uit zichzelf op haar linkerwangetje hihi. Of het nou aan het feit lag dat ik de mobile aan de andere kant heb gedaan in de box (misschien dat ze toen door kreeg dat ze ook op links kon liggen ofzo? :) ) maar goed ben erg blij hihi

10. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Een goedeavond allemaal,

heb nog niks gelezen maar ik wil wel ff spammen!

11. kwebbels

Wat een geweldige foto zeg! Mooie kids heb je...

12. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ben nog lang niet klaar ;)

13. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Dank je, ben ook helemaal trots, hihihihi.....

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb mijn huis nu al een beetje aan kant...
    boodschappen zijn in huis en ben dus idd morgen van plan om alleen maar met Tygo te knuffelen...
    Daarom ben ik ook blij dat Hugh er is zodat we ff kunnen aflossen hihihhi.

Nou ga me klaarmaken om naar bed te gaan...

Waarschijnlijk niet tot morgen want het is knuffeldag! Ben trouwens blij dat we als 1e aan de beurt zijn hihihi dan hebben we het maar gehad/..

Dag lieve lieverds

15. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    En nog een....

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lief stel zeg!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Maakt 't uit waar 't door komt, als het maar werkt! :D

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou ik ga een poepluier verschonen (of hij laat wel heel erge stinkwindjes, hihi), de fles geven, zelf douchen en naar bed!

Tot later!

19. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Nog steeds niet klaar!

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007