Jeroen zei dat de foto er op 13x19 cm nog wel goed uitziet. Als je hem laat afdrukken bij de Hema ofzo. Maar de ruis is er niet helemaal uit, hij heeft er 2,5 uur aan gewerkt en nu is het wel bedtijd.
trusten. en een fijn weekend. ik ben er dit weekend niet want morgen naar opa en oma in tilburg en zondag wedstrijd in arnhem. susanne
Heeft Jeroen trouwens jouw banner ook in Adobe gemaakt? Zou je me eens een PB willen sturen hoe hij dat heeft gedaan?
das ook een mooi plaatje crea bea hoor heb jij nu ook een lidmaatschap dan bij dat psp forum van ramoontje? die heeft ook lessen van psp 8
hoopm voor je dat deze combi dan ook rust met zich meebrengt succes ermee en als het nog niet wil gewoon stoppen hoor met bv! op fles worden ze ook prima groot. (zeg ik die tranen met tuiten gehuild heeft toen bv niet wou lukken) geen dank daar zijn we toch voor liefs
goedenmorgen zo hier weer een goede nacht gehad dice heeft van 21.00 tot 7.30 geslapen flesje schone broek gehad en nu ligt hij weer in bed mijn vriend en youame slapen ook nog dus kan ik mooi beneden bezig mijn moeder komt strax uit limburg hierheen om de 2e verjaardag van youame nog te vieren ik ga maar eens aan de afwas geen zin in maarja moet toch gebeuren he
ik laat het betalen altijd afhangen van hoe het eruit ziet want meestal zijn ze in emmen te ranzig voor woorden dan ga ik echt niet betalen hoor
o ja als ze nog in de kinderwagen ligt doe ik het in de hal bij de wc's daar kunnen ze niks van zeggen
altijd als k daar ga is er nooit iemand en betaald er ook niemand maar de laatste keer youame had gepoept nergens hoef je voor die kindjes te betalen tot ze oud genoeg zijn om zelf te gaan dus ik ben klaar en die vrouw hey heb jij al betaald volgens mij niet he op zo'n toontje als of ik wat groots had gejat uit de winkel ik zeg nee mar ga ik ook niet doen waarom niet je kindje is ook een mens ik zeg ja en ja wij zitten met de luiers en moet ik de wc weer schoonmaken ik zeg de wc hoef je niet schoon te maken want ze is niet naar de wc geweest en de luier wil ik ook nog wel mee nemen hoor ja dan weet ik dat voor de volgende keer dan mag je niet meer naar de wc hier ook niet om de kindjes te verschonen ik heb daar wel ff voor 60 euro een buggy gekocht ik ga echt geen geld wisselen voor 25 cent come on zelfs als je wat eet/drinkt in het resataurant moet je nog betalen voor de wc belachelijk terwijl ik bij de V&D in enschede en bij de andere zaken in de stad helemaal niet hoef te betalen maar was net te ver lopen voor youame