Pffff wat heb je er toch een mensen tussenzitten Ik heb ook zo'n "akkefietje" bij de V%D gehad alleen ging dat niet om de wc. Michelle had daar een tas GEKOCHT en had de bon nog in haar handen. Maar een ander meisje had daar kennelijk dezelfde tas gestolen. Nah, Michelle werd bijna geboeid door een hele troep security meegevoerd naar de V&D door de stad Alsof het de grootste misdadiger van de eeuw was. ZELFS AL WAPPEREND MET DE BON! Ook al had ze de bon ze werd meegenomen in een kamertje door die kneuzen en ondervraagd. Er werd nog net geen zaanse verhoomethode gebruikt Nou uiteindelijk merkten ze dat ze de bon tocvh op zak had na dik een halfuur En mocht ze vertrekken... Nou ik had, als ik Michelle was, meteen die tas teruggegeven en mijn geld terug geeist... En het mooie is, de keer daarop werd ze geweigerd in de V&D omdat ze een jaarverbod zou hebben Toen ben ik er maar even op hoge poten naartoe gegaan. Maar kopen doe ik er niet meer... NO WAY!
wow, echt, jeetje wat een lieve vent heb jij, dat hij er 2,5 uur aan zit te werken voor iemand die hij helemaal niet kent! zoals ik al mailde, heeeeeeeeeeel erg bedankt! ik ga hem zo zelf even afdrukken, heb zelf een fotoprinter! En dan andere meiden natuurlijk ook hartstikke bedankt! Wat een verbeteringen!
Morguuuh ik ben verwend, ik vind half 7 eerste fles geen goede n8 meer, eerst sliepen we tot 8/ 9 uur! Zal wel door zn sprong komen Achja t kan natuurlijk erger. en vandaag: Genaro is 4 maanden!!!
dat vindt ik wel heel erg ver gaan moet zeggen bij de V&d zijn ze echt onvriendelijk geworden ik ga daar ook niet meer heen hoor zijn ze weer een klant minder
oe genaro had gister na zn badje allemaal bultjes op zn rug kan zijn dat t iets te warm water is (en ik let echt goed op check 2x) of kunnen het gwn warmtebultjes zijn? die heb ik nl ook na t douchen.
ja toch> voelde me vet schuldig, maar als t water soms net 38 gr is dan is het toch niet te heet? 37 koelt zo snel af dan moet hij er alweer snel uit.