wat bedoel je met vast? sam heeft ook geen water of dunne poep. gewoon stevig. geen keuteltjes ofzo als je dat bedoelt
Alleen mijn moeder was op de hoogte van mijn gevoelens, maar die had zelfs niet gedacht dat ik PD had, denk dus dat de rest van de fam het ook niet door heeft. Ben erg goed in mijn gemoedstoestand verbergen!
Joost had nu allemaal hele kleine zwarte stukjes in zijn poepluier vanochtend (sorry!)....van de banaan!
Ja ik ook destijds met Liset, maar met Marcus ging dat niet werken, die kon er niet zo goed tegen, zijn ontlasting was veel dikker en ging moeilijk, en toen ik aan de friso begon kwam het goed op gang!
Bij sommige wel en bij sommige niet omdat het resultaat dan niet mooier werd..... Vaak wil het helpen om de "grofkorreligheid van de digitale camera" te verwijderen. Maar daar worden de foto's op de pc dan wel mooier van maar vaak niet als je ze afdrukt....
Lekker he dat ze doorslapen! Marcus begint er nu ook eindelijk een handje van te krijgen Lekker dagje toegewenst met je gezinnetje!