morris had toen verder ook geen symptomen. dus geen koorts of andee ziektebeelden maar toch een urineweginfectie. maar zal er verder niet te eel over vertellen want dan zit je straks het hele weekend in de rats terwij;l er misschien niets aan de hand is
Nou dat is ook wat. Ben ik helemaal in mijn uppie. Kan ik een x mee beppen ben ik helemaal bijgelezen en kan ik live meekletsen is er niemand.. Nou ja.. Veraatje goede keus gemaakt meid! Het is altijd moeilijk om zo'n beslissing te nemen! Mooie meid hoor Marin! Super mooie foto zag ik van d'r! ML, de kids alweer beter? jee wat een horror nacht! en wat een verhaal van de V&D, belachelijk zeg! Ik zou er ook nooit meer heen gaan! Sem ligt al een uur te slapen in zijn bedje.. Zonder huilen naar bed gegaan! Hij slaapt al een tijdje door van 12 tot ongeveer 7. Alleen had hij gisteren heel slecht gedronken. De fles van half 7 uit gespuugd gisteravond en om half 11 maar 50 gedronken.. Smiddags ook al 70 laten staan.. Dus vannacht nog maar wat gegeven.. Maar net de fles leeg gedronken om half 11! Gaat weer de goede kant op! Temp zakt ook al weer nu 37.6
Kinderen zijn gelukkig weer zo goed als beter. Morgen gaan we lekker zwemmen, Mayron zijn eerste keer naar het zwembad
leuk! Lijkt me ook zo leuk lekker zwemmen! Weet alleen niet wat Sem ervan vind.. Hij vind de tummy helemaal toppie!
nouja! kheb Gtje de fles gegeven in bad gedaan, zelf gedouched opgemaakt en nog zijn we nog niet zover! ben nog steeds op tijd!