Eergisteren weer naar het cb geweest. Onze dame is nu 62 cm en 5145 gram. Lang en slank dus, wat wil je nog meer. (nou, broeken die niet van dr kont afzakken en dan ook nog lang genoeg zijn zou handig zijn)
nee idd. ze is echt hartstikke mooi zo. Nou zou ik haar met korte beentjes en een dikke kont ook gewoon mooi vinden. Tis gewoon een scheetje!
Gtje ligt weer lkkr te slapen, hij doet nou 2 korte slaapjes tussen de flessen door, ook goed. Vandaag t badje iets kouder gemkt voor de zekerheid maar das ook niks aan dan is t na 5 min al te koud vind ik. Morgen ga ik met me broer en Gtje logeren bij me tante in Nootdorp (bij denhaag) tot woensdag. Heb er zin in is echt een lieve tante, de zus van me moeder en ze lijkt kwa uiterlijk ook veel op me moeder dus vind t ook fijn om bij dr te zijn. Wel een gesjouw kinderwagen en maxicosi moeten mee maar Des wilde ons brengen met de auto, das wel lief, alleen de terug reis moeten we dan sjouwen maar das niet erg.
Kheb Gtje nou al een paar avonden savonds 1 lepeltje pappoeder en voor de nacht 2 lepeltjes pappoeder gegeven bij de fles, hij vind t echt lkkr! Ik d8 mss drinkt hij dan de fles minder snel leeg maar echtt niet meneer slurpt due pap met gemak naar binnen haha
ik lees wat over flessen uitkoken, ik d8 dat dat elke dag moest! Ik doe t namelijk elke dag en als ik t een dag vergeet voel ik me vet schuldig haha en speentjes ook maar dat moet volgens mij sws