Silla knuffelse morgen en veel succes met de prikjes! Weltrusten Ramoontje... Nog meer mooie fotos mrietje mooi hoor.. Maarre vinden jullie een pyamatje en een dekentje te warm? Nee toch, het is wel warm geweest vandaag maar het koelt ook snel weer af toch..vind het altijd zo moeilijk
Ik heb Nièl alleen in zijn pyamaatje in bed gelegd en ik stop hem lekker onder de dekentjes als ik ga slapen. Vind het anders ook wel fris hoor.
Ja en haar kamertje is sowieso al frisser omdat er geen zon op staat..Dus de hele dag in de koele schaduw zeg maar maakt het kamertje ook al koeler. Nou ja ik ga zo nog wel eventjes kijken. Ik ga nu lekker afsluiten en in bed liggen! Weltrusten allemaal..
Hey meis.. Succes met de prikjes morgen.. Snap dat je er tegenop ziet. Lekker dat Hugh vrij is hoor... Wat voor feestje heb je gister eigenlijk gehad?
en als je het probeert met die speciale neusspray? die heb ik van de dokter gekregen.. moet je ff googelen welke het is. bij mij werkt hij wel. ik kreeg eerst maar 30 cc per borst (dat was al veel, vaak ook maar 20!) en nu niet minder dan 50. zit nu meestal tussen de 50 en 80 per borst.. soms 100!
Zo, ben bijgelezen... Esmée ligt alweer vanaf kwart voor 9 te slapen. Gister ook.. Zou er eindelijk een ritme in komen? Slaap lekker allemaal en tot morgen!
misschien een stomme vraag, maar hoe reken je ook alweer uit hoeveel cc je kindje mag drinken? was dat het gewicht in kg x 150 gedeeld door het aantal voedingen? want dan klopt er hier iets niet, dan zou hij nu ineens veel minder mogen krijgen als dat we hem geven zeker 40 cc
mika weegt bij de laatste weging 4330 gram zal nu wel meer zijn maar weet niet hoeveel ga nu van 4330 gram uit
wat hij mag hebben? we geven hem nl 150 cc en 1 keer 180cc, snap er even niks meer van, kan toch niet zijn dat hij ineens een stuk minder mag in zijn flesje
Klopt, je hebt er drie boeken van. Deel 1 is met een muziekcd en de rest is dacht ik met verhaaltjes en liedjes. Ik gebruik dus altijd deel 1, moet zeggen dat de liedjes gewoon leuk zijn en rustig en het gaat natuurlijk langer door als een mobile. Of de kleintjes er al echt iets aan hebben weet ik niet maar anders wil ik ze wel voor je branden en opsturen, kun je altijd kijken of je de boeken wel of niet wilt hebben.